Roxio MyDVD 2.0.1.33

Roxio MyDVD 2.0.1.33

  • کاربرد : ساخت و رایت دی وی دی
  • نسخه :Version 2.0.1.33
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Corel Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیو های معمولی خود را به پروژه های مولتی مدیای حرفه ای همراه با منویی فوق العاده و موزیک تبدیل نمایید. از حالت Advanced استفاده کنید تا زیرمنو ها را اضافه کنید و نام ها را تغییر دهید. Advanced mode هم چنین به شما امکان تغییر دادن تصویر پس زمینه قالب و موسیقی آن را نیز می دهد. مدیای آماده شده خود را بر روی دیسک های DVD, AVCHD و Blu-ray به سادگی رایت بزنید.

10 قالب مختلف برای استفاده در منوی دی وی دی ها در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید تصویر های پس زمینه دلخواه خود را برای آن ها تعیین کنید تا تعداد نامحدودی قالب شخصی سازی شده را در اختیار داشته باشید. امکان کشیدن و انداختن فایل های مدیا برای اضافه کردن ویدیو ها وجود دارد. اگر بخواهید می توانید ویدیوی ورودی نیز (مانند تبلیغات و ...) اضافه نمایید. عملیات رایت زدن در Magic mode در سه مرحله صورت می گیرد. اگر وارد حالت Advanced شوید می توانید منو ها را شخصی سازی کنید، متن آن ها را تغییر دهید و موسیقی پس زمینه را نیز خودتان تعیین کنید. امکان ترکیب کردن چند ویدیو برای یک دیسک وجود دارد.

Description

DVD Authoring Software

Turn your videos into professional-looking multimedia disc projects, complete with stylish menus and music.

Burn videos to DVD, AVCHD and Blu-ray Disc
Choose from 10 themed menu templates
Add a photo background to create infinite menu layouts
Drag and drop to add movies
Add an intro video
Enjoy 3-step burning in Magic Mode
Customize menus, text, music and more in Advanced Mode
Easily combine multiple videos on one disc

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری