خودروهای هیبریدی چگونه کار می کنند؟

خودروهای هیبریدی چگونه کار می کنند؟

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 5

توضیحات

خودروی هیبریدی در اصل خودروهایی هستند که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع متفاوت قدرتی استفاده میکنند و در اکثر اوقات در اشاره به خودروهای دوگانه مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دیگری از خودروهای هیبریدی نیز وجود دارند که از سوختهای متفاوتی نظیر گازهای پروپان، سیانجی، هیدروژن یا انرژی خورشیدی برای تولید قدرت پیش برنده خود استفاده میکنند. نوع تکنولوژیهای بکار رفته در طراحی و ساخت این گونه سیستمها نیز بستگی به سیاستها و تواناییهای شرکت سازنده دارد که همگی برای یک هدف مشترک یعنی حداکثری بهروری در مصرف سوخت با قدرت تولیدی بیشتر و مسافت حرکت طولانیتر با یک بار سوختگیری را در کنار انتشار حداقلی گازهای گلخانهای، دست به تولید و توسعه این نوع سیستم محرکی میزنند. به طور کل میتوان خودروهای هیبریدی را به عنوان خودرویی دوگانه با قدرت ترکیبی بین یک موتور درون سوز و یک موتور الکتریکی تشریح کرد که تنها با سوخت گیری موتور بنزینی، موتور الکتریکی هم توسط انرژی حرکتی موتور شارژ شده و با حرکت هر دو با هم یا تنها موتور الکتریکی، موجب صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش گازهای آلاینده محیط زیست میشوند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری