Microsoft Office Pro Plus 2019 16.0.10325.20118 + Visio Pro + Project Pro x64

Microsoft Office Pro Plus 2019 16.0.10325.20118 + Visio Pro + Project Pro x64

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : مجموعه نرم افزار های جدید شرکت نام آشنای مایکروسافت
  • نسخه :Version 2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Office 2019 نام مجموعه نرم افزار های جدید شرکت نام آشنای مایکروسافت می باشد. آفیس 2019 شامل 12 نرم افزار مجزا می باشد. مجموعه نرم افزار Microsoft Office محبوبترین و البته قدرتمندترین مجموعه نرم افزار اداری در جهان شناخته می شود. وسعت و بزرگی این مجموعه نرم افزار به حدی است که دستیابی به جایگاه آن را برای رقبا غیر قابل ممکن کرده است.

نرم افزار های موجود در آفیس 2019 هر کدام به طور مشخص برای انجام کار خاصی ساخته و ارائه شده اند. همانطور که بر کسی پوشیده نیست، شما برای هر کاری به این مجموعه نرم افزاری نیازمند خواهید بود. فرقی نمی کند شما دانش آموز باشید یا کارمند یک اداره، در هر حال شما نیاز خواهید داشت تا این مجموعه نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشید.

نسخه جدید آفیس 2019 که در اکتبر 2018 منتشر شده است، با بهبود های قابل توجهی همراه بوده است. بهبود رابط کاربری نرم افزار های موجود در این مجموعه باعث شده است تا شما بهتر و راحت تر بتوانید از این مجموعه نرم افزار و ابزار های موجود در آن استفاده کنید. همچنین ابزار های موجود در نرم افزار های موجود در نرم افزار های مایکروسافت نیز دستخوش تغییر شده اند.

ویژگی و امکانات Office 2019
نرم افزار های موجود در این مجموعه به شرح زیر می باشد :

Word
Excel
Powerpoint
Access
Outlook
Publisher
OneNote
Skype For Business
OneDrive For Business
Project 2019 Professional
Vision 2019 Professional
همانطور که مطلع هستید هر کدام از این 12 نرم افزار ویژگی و امکانات منحصر به فرد خود را دارا هستند. همچنین همانطور که گفته شد Office 2019 همه‌ی نرم افزار ها دستخوشی تغییراتی اندک تا گسترده شده اند.

Description

One of the best office suites out there, which packs a large number of features to help you express your ideas, create presentations and spreadsheets, manage e-mail accounts and databases, and develop other apps

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری