ANSYS Discovery Enterprise 19.2 x64

ANSYS Discovery Enterprise 19.2 x64

  • کاربرد : نرم افزار پیشرفته شبیه‌سازی مهندسی به صورت زنده و تعاملی
  • نسخه :Version 19.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : ANSYS, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از نرم افزارهای جدید و پیشرفته شرکت ANSYS بوده و متشکل از سه نرم افزار همگام با ویرایش Enterprise به نام‌های AIM ،Live و SpaceClaim می‌باشد. محیط شبیه‌سازی تعاملی این نرم افزار مهندسین را قادر می‌سازد تا در هر مرحله و درجه‌ای که هستند به جستجو و خلق ایده‌های خود بپردازند. شبیه‌سازی در این نرم افزار ساده‌تر است؛ این نرم افزار شبیه‌سازی‌ها را طی زمانی نزدیک به لحظه محاسبه می‌کند. در واقع اولین آنالیز را هم‌زمان با طراحی انجام می‌دهید. به صورت تعاملی با تأثیر تغییرات خود روبرو شده و نتایج را لحظه‌ای به روز کنید. تصور کنید، یک محیط طراحی سه‌بعدی قدرتمند که به طور آنی نیز شبیه‌سازی می‌شود.

این مجموعه قابلیت مدل‌سازی CAD و شبیه‌سازی آن را برای همه مهندسین طراحی فرآهم می‌آورد. از آنجایی که امروزه از مهندسین طراحی خواسته می‌شود تا محصولاتی بهینه، سبک‌تر و هوشمندتر بسازند، نیاز به ابزار صحیح طراحی اهمیت می‌یابد.

مهندسین دیگر نیازی نیست تا برای تغییر هندسه منتظر بمانند؛ این نرم افزار به صورت زنده و در لحظه، نتایج را با تغییر هندسه مجدداٌ حساب می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به صورت لحظه‌ای اثر تغییر نیرو را مشاهده کنید، وقتی ماده تغییر می‌کند یا سرعت ورودی به صفر می‌رسد. همچنین می‌توانید تعداد معینی فیزیک به مدل اضافه کنید و سایر آماده‌سازی‌های هندسی را از بین ببرید.

- ANSYS Discovery SpaceClaim شما را قادر می‌سازد تا هندسه‌های مدل را بسازید، تعمیر یا ویرایش کنید. چه در حال مدل‌سازی مفهومی، بررسی داده‌های اسکن شده مهندسی معکوس یا آماده‌سازی یک مدل برای تولید یا شبیه‌سازی باشید، این نرم افزار طراحی شده تا نقاط ضعف هندسه را حذف کرده و فرآیند طراحی را تسریع بخشد.

- ANSYS Discovery Live محیطی برای شبیه‌سازی خودکار و لحظه‌ای بوده و با مدل‌سازی هندسه ارتباط نزدیک دارد تا بتواند محیط طراحی تعاملی را ایجاد کند. با پشتیبانی از سیالات رایج، سازه‌ها و کاربردهای شبیه‌سازی حرارتی، این نرم افزار مهندسین را قادر می‌ساز تا به آزمایش ایده‌های خود پرداخته و بازخورد تغییرات خود را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند.

- ANSYS Discovery AIM به طرز فوق‌العاده‌ای فرآیند طراحی و شبیه‌سازی را به هم پیوند می‌دهد. این نرم افزار به مهندسین کمک می‌کند تا ایده‌های خود را با عمق بیشتری بررسی کنند. این نرم افزار یک چهارچوب کاری برای توسعه محصولات «شبیه‌سازی-محور» فرآهم می‌کند و با جریان کاری ارائه شده، حل‌گر هوشمند ANSYS در اختیار شما قرار می‌گیرد. چه در حال شبیه‌سازی حرارتی، الکترومغناطیس، سازه‌ها، سیالات یا ترکیبی از این‌ها باشید، این نرم افزار شما را از هر نرم افزار شبیه‌سازی دیگری بی‌نیاز خواهد کرد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار ANSYS Discovery Enterprise:
- طراحی قدرتمند سه‌بعدی صنعتی و مهندسی
- شبیه‌سازی پیشرفته بسیاری از پدیده‌های مهندسی
- شبیه‌سازی لحظه‌ای و زنده
- بررسی اثر تغییرات هندسه بر نتایج شبیه‌سازی محصول
- محیط کاربری کاملاً تعاملی و هوشمند
- تغییر خواص مدل و ارزیابی آنی نتایج
- شبیه‌سازی حرارتی، مودال و سازه
- شبیه‌سازی دینامیک سیالات محاسباتی
- مش‌بندی بر اساس محیط اطراف
- جریان‌های کاری شبیه‌سازی هدایت شده

کاربردهای عملی نرم افزار ANSYS Discovery Enterprise:
- آنالیز سازه: مشاهده داده‌های توزیع تنش فارغ از پیچیدگی مدل
- آنالیز سیالات داخلی: یافتن روند جریان حتی حین تغییرات خواص هندسی
- کاهش وزن: حذف مواد، بازیابی استحکام و ارزیابی عملکرد طراحی
- آنالیز حرارتی: یافتن اثر تغییر مدل، حرارت ورودی یا مواد جدید به عملکرد حرارتی طراحی
- آیرودینامیک خارجی: تغییر پارامترهای ورودی یا به‌روزرسانی‌های هندسی و مشاهده لحظه‌ای نتایج
- آنالیز مودال: مشاهده حالت‌های مختلف ارتعاش، تغییر هندسه و ارزیابی لحظه‌ای عملکرد

این نرم افزار برای هر سوالی که از او بپرسید، سریعاً یک پاسخی به دست می‌آورد. برای مثال در شبیه‌سازی سیالات، هیچ نرم افزار شبیه‌سازی مهندسی وجود ندارد که به شما اجازه دهد موقعیت، نرخ و اندازه یک ذره را در یک مرحله تغییر دهید و بلافاصله به Composite view بازگشته و حداکثر فشار را در سرتاسر مدل ببینید. بدون شک این نرم افزار یکی از انقلابی‌ترین محصولات طراحی سه‌بعدی و مهندسی خواهد بود.

Description

ANSYS has launched ANSYS Discovery Enterprise, a brand new product line that aims to remove many of the barriers traditionally associated with simulation and analysis. the subject of a three-year development program, ANSYS Discovery combines drag and drop modelling tools with built-in simulation that solves in an instant.

- 3D Modeling
Built on direct modeling technology, ANSYS Discovery SpaceClaim makes creating, repairing or editing geometry easy again, instead of a chore. Whether you are involved in concept modeling, reverse engineering scanned data or preparing a model for manufacturing or simulation, Discovery SpaceClaim’s tools are designed to remove geometry bottlenecks and accelerate the design process.

- Instant Simulation
ANSYS Discovery Live is an environment providing instantaneous simulation, tightly coupled with direct geometry modeling, to enable interactive design exploration. Supporting common fluids, structural, and thermal simulation applications, it allows engineers to experiment with design ideas and see instant feedback from their changes.

- Simulation for Design Engineers
ANSYS Discovery AIM seamlessly integrates design and simulation for all engineers, helping them to explore ideas and concepts in greater depth. Discovery AIM provides a single platform for simulation-driven product development. With guided workflows to promote best practices, you can take advantage of best-in-class ANSYS solver technology to the fullest. Easy to learn and use, it offers unmatched versatility, speed and precision to optimize designs and take them to the next level. Whether performing thermal, electromagnetic, structural, fluid or various multiphysics combinations, Discovery AIM eliminates the need for any other simulation software for designers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری