معرفی انواع مختلف زنجیر چرخ و روش های بستن آنها

معرفی انواع مختلف زنجیر چرخ و روش های بستن آنها

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 5

توضیحات

زنجیر چرخ یکی از ملزومات سفر در فصل زمستان و در مناطق سردسیر و مسیرهای برف گیر زمستانی است. پیشنهاد آفرود چهار در چهار به شما این است که در هر صورت زنجیر چرخ را تا پایان این فصل در خودروی خود همراه داشته باشید که اگر قصد سفر در فصل زمستان و عبور از مسیرها و جاده های برفگیر را داشته باشید اهمیت این کار دو چندان خواهد شد. زنجیر چرخ بهترین راه حل برای عبور از مسیر های پوشیده از برف و یخ است و همچنین بسیار کم هزینه تر نسبت به لاستیک های میخ دار یخ شکن می باشد اما فقط این ها کافی نیست و شما باید حتما با روش های نصب و بستن زنجیر چرخ آشنا باشید و آن ها را تمرین کنید تا در مواقع بارش برف و یخ بندان و نیاز به زنجیر چرخ دچار مشکل نشوید. در این مقاله روش های مختلف نصب و بستن صحیح زنجیر چرخ آموزش داده خواهد شد. پس با ما همراه باشید....
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری