QFX KeyScrambler Premium 3.12.0

QFX KeyScrambler Premium 3.12.0

  • کاربرد : نرم افزار رمز گذاری بر روی داده ها
  • نسخه :Version 3.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : qfxsoftware
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر شما نیز یکی از مشتاقان رمز نگاری و رمز گذاری هستید به شما نرم افزار KeyScrambler را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بلافاصله با فشردن هر کلید از صفحه کلید رمز شده ی آن را در اختیار داشته باشید. واسط کاربری این نرم افزار به شما امکان رمز گذاری بر روی داده های ورودی تان را داده و بدین ترتیب فایل شما از چشم بیننده محفوظ می ماند. بروزرهای نظیر IE ،Firefox ،Chrome ،Opera ،Safari ،Maxthon ،MSN Explorer،AOLExplorer و ... اغلب در برابر حملات اینترنتی و ... آسیب پذیر می باشند، اما با استفاده از این نرم افزار خرید اینترنتی شما ایمیل، کارت های اعتباری، آدرس ها، Java، Flash، gmail، Yahoo mail، hotmail، دیالوگ های بروزرها، پسوردها و ... همگی در برابر keylogger های دیگر پشتیبانی و حمایت می شوند. به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید پسورد لازم برای ورود به ویندوز را حمایت و پشتیبانی نمایید. این نرم افزار قابلیت رمزنگاری بر روی کنترل حساب کاربران ویندوز ویستا و Active Directory را نیز دارد. به کمک قابلیت هایی که تنها به این نرم افزار تعلق دارد می توان از سیستم های امنیتی و حیاتی یک کمپانی در برابر هرگونه مخاطره ای حفاظت نموده و به علاوه می توان از ورود ریسک های ناشی از یک کامپیوتر به سایر سیستم ها و شبکه ی یک شرکت، جلوگیری نمود. این محصول با سایر نرم افزارهای امنیتی که در زمینه ی رمزگذاری و با متدهای احراز هویت کار می کنند، سازگار می باشد. طریقه ی نصب این نرم افزار بر روی سیستم های کامپیوتری چند گانه و یا چندین کامپیوتر به همان سادگی نصب بر روی یک کامپیوتر می باشد. این نرم افزار از نسخه های ویندوز شامل Windows 2000،Windows 2003، XP، Vista، Windows 7 و ... پشتیبانی می نماید و به کمک آن می توان حتی بر روی ورودی هایی به زبانهای چینی، ژاپنی، کره ای نیز کار نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KeyScrambler Pro:
- دستیابی آسان به رمز شده ی هر کلید از صفحه کلید
- واسط کاربری کاربر پسند
- امنیت در خرید اینترنتی، ایمیل، کارت های اعتباری، آدرس ها و ...
- حمایت و پشتیبانی از بروزرهای اینترنتی
- رمزگذاری بر روی پسورد لازم برای Login کردن به ویندوز
- سادگی نصب حتی بر روی چندین کامپیوتر و کامپیوترهای چندگانه
- سازگاری و هماهنگی با سایر نرم افزارهای رمزگذار
- قابلیت کار بر روی ورودی هایی به زبان های کره ای، چینی، زاپنی
- پشتیبانی از نسخه های 7 Windows 2000،Windows 2003، XP، Vista، Windows
- و ...

Description

KeyScrambler encrypts every key you type deep in the Windows kernel. It protects your private information against known and unknown keylogging malware on millions of websites and in hundreds of essential apps.

Never Simpler to Use
With a file size of ~1.5 MB, KeyScrambler takes one minute to download, little resources to run, and no user effort.

Vast Protection
KeyScrambler secures your keystroke info in all major browsers and up to 300 standalone apps: your online banking and shopping, Facebook and LinkedIn, email, master passwords, Windows Logon . . .

Never Easier to Know
Want to know what KeyScrambler is doing? The unobtrusive Overlay and the tray Icon on your screen keep you in the know and give you peace of mind.

Unique Defense
KeyScrambler's capability to effectively foil attacks by new, in the wild keylogging malware and to work seamlessly with most security programs makes it an invaluable tool for online information security.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری