سیستم روشنایی خودرو

سیستم روشنایی خودرو

  • نوع فایل : مطلب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 5

توضیحات

با ظهور خودرو در قرن گذشته حمل و نقل انسان وارد عرصه جدیدی شد ، عرصه ای که سرعت بیشتر مسافرت و استفاده بهینه تر از زمان را به همراه داشت البته نتیجه سرعت بیشتر کاهش در دقت و بالا رفتن خطر است که مهندسان از ابتدا به فکر رویارویی با این مشکلات برآمدند. در این راستا خودروسازان تلاش ها و تحقیقات بسیاری را در امر پژوهش داشته اند و نتیجه آن سیستم های ایمنی فعال و غیر فعال مختلفی است که به صورت های مختلف در خودروهای امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. رانندگی در شرایط مختلفی انجام می شود برای مثال در شب یا روز یا در شرایط جوی متفاوتی مانند برف یا باران یا هوای صاف و در همه این شرایط احتمال خطر و تصادف وجود دارد ولی براساس تحقیقات انجام شده در شرکت اپل 80 درصد تصادفات مربوط به رانندگی در شب و تاریکی است. حال اگر شرایط جوی و آب و هوایی بد نیز دامن رانندگان را بگیرد مشکل دو چندان می شود. رانندگی در چنین شرایطی حداقل به سیستم روشنایی قابل اطمینانی نیاز دارد تا به کمک راننده احتمال سوانح رانندگی به حداقل برسد....
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری