گاو بنفش همسر خود باشید

گاو بنفش همسر خود باشید

  • 2.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی مقیم اسلام
  • تعداد صفحه : 33

توضیحات

در این کتاب قصد دارم شما را با روش هایی آشنا کنم که با هر سطحی از ثروت، سواد، تحصیلات و سطحی از رفتارهای اجتماعی و موقعیت مکانی که باشید، محبوب همسرتان شوید و از زندگی کردن در کنار او آرامش داشته باشید و رضایت قلبی در وجودتان حاصل شود. در این کتاب فرا خواهید گرفت که با انجام اقدامک های کوچک، تغییرات بسیار بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید، البته باید توجه کنید که خودتان هم علاقه مند باشید که این تغییرات در زندگی تان به وجود بیاید و باید بتوانید تغییرات کوچکی در زندگی خود ایجاد کنید. برای توضیح اینکه این کتاب به درد چه کسانی می خورد، بهتر دیدم توضیح دهم که این کتاب به درد چه کسانی نمی خورد! به طور حتم این کتاب به درد افرادی که به سرنوشت خود علاقه ای ندارند و زندگی خود را به روزمرگی می گذرانند، نخواهد خورد، این کتاب برای کسانی که فکر می کنند در زندگی کاری، اجتماعی و زناشویی خود نیازمند هیچ کمکی نیستند مناسب نیست.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری