آداب رفتار با دختران

آداب رفتار با دختران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : معصومه حیدری
  • تعداد صفحه : 44

توضیحات

در این مجموعه سعى شده از مواردى که مخالفت با روایات اسلامى و عقل سلیم دارد، استفاده نشود و آنچه که آورده شده به استناد کتابهاى تاریخى معتبر بوده لذا هر مطلبى را تحت عنوانى نوشته ام ، سند آن را نیز در همان صفحه ذکر شده است و خواننده مى تواند به آنها رجوع نماید. حقیر سعى کرده ام مطالب به صورت مختصر و روان آورده شود تا این که مورد استفاده والدین گرامى و عموم علاقمندان قرار گیرد. به لحاظ این که امکان دسترسى به همه کتب معتبره براى والدین ارجمند و علاقمندان عزیز وجود ندارد، لذا این مجموعه به صورتى نوشته شده که مورد استفاده عموم مخصوصا والدین محترم قرار گیرد. در این مجموعه از آوردن اشعار عربى و فارسى به طور کلى خوددارى شده است . امید است این تلاش ناچیز مورد قبول حضرت بقیه الله الاعظم حجه ابن الحسن العسکرى (عج ) روحى له الفداء و رضایت خاطر عزیز پیغمبر صلى الله علیه و اله و سلم ، حضرت زهرا علیهاالسلام قرار گیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری