Seguro PC OptiClean 4.3

Seguro PC OptiClean 4.3

  • کاربرد : پاکسازی و بهینه سازی ویندوز
  • نسخه :Version 4.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PC OptiClean
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری می باشد که به شما کمک می کند کامپیوتر خود را در بهترین شرایط و بالاترین بازده ممکن در بیاورید. با این اپلیکیشن می توانید سیستم خود را اسکن کنید، فایل های junk را بیابید، ارور ها و خطای سیستمی را پیدا کنید و تنظیمات سیستم خود را بهینه سازی کنید. اگر با ارورهایی نظیر نبود فضای کافی مواجه می شوید، این نرم افزار را امتحان کنید. ارورهای مرتبط با فایل های exe توسط این برنامه قادر به حل هستند. مدت زمان زیادی طول می کشد که سیستم شما روشن شود؟ پس از استفاده از این اپلیکیشن، سرعت سیستمتان به شکل قابل توجهی بالا می رود و زمان boot کاهش می یابد.

پس حذف نرم افزار های بی کاربرد از سیستم، فایل های رجیستری آن ها از سیستمتان پاک نمی شوند و همین باعث تضعیف عملکرد کامپیوتر می شود. این برنامه آن ها را می یابد و بهینه سازی می کند. نگران نباشید، پیش از این که عملیات بهینه سازی صورت می گیرد، Seguro PC OptiClean از سیستم شما رجیستری سیستمتان پشتیبان تهیه می کند تا در صورتی که با هر مشکلی رو به رو شددی بتوانید تنظیمات را به حالت قبل بر گردانید. این ورژن از برنامه رایگان بوده و می توان آن را به سادگی بروزرسانی کرد.



ویژگی های نرم افزار Seguro PC OptiClean :



- افزایش عملکرد سیستم به شکل قابل توجه

- بالا آمدن سریع تر ویندوز

- بهینه سازی فایل های رجیستری

- اسکن ایمن، با پشتیبان گیری از فایل ها به شکل خودکار

- کاملا رایگان، بدون نیاز به کرک

- آزاد کردن فضای هارد به شکل قابل توجه

- ایجاد برنامه زمانی برای حذف فایل ها

- یافتن ارورها و خطاهای سیستمی و حل آن ها

Description

PC OptiClean is a software tool that helps keep your PC at it's optimal peak performance.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری