iZotope Insight v2.00

iZotope Insight v2.00

  • 5.0 (3 رای)
  • کاربرد : وی اس تی iZotope Insight
  • نسخه :Version 2.00
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iZotope, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Insight یک مجموعه کامل از آنالیز صدا و ابزار اندازه گیری است که برای به تصویر کشیدن تغییرات ایجاد شده در مراحل میکس و عیب یابی مشکلات میکس از آن استفاده می شود. این نرم افزار کاملا قابل تنظیم و مقیاس پذیر است. Insight به کاربر خود این اجازه را می دهد که همه اطلاعات مربوط به میکس را به صورت تصویری یا نموداری ، در یک پنجره مجزا ببیند و با استفاده از ابزار آنالیز هوشمند و حرفه ای و قابلیت هایی که به صورت Real-Time قابل استفاده هستند ، نگاهی عمیق تر به پروژه خود بیاندازند.



Insight از تکنولوژی اندازه گیری حرفه ای که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد ، تبعیت می کند که می تواند به صورت Real-Time ، اوج یا راس صوت را شناسایی و Loudness پی در پی را محاسبه کند. تصویرسازی و فضاسازی بر روی مانیتور می تواند برای شناسایی مواردی که گوش نمی تواند تشخیص دهد ، به کمک ما بیاید ، مانند Surround Scope و 3D Spectrogram .



iZotope Insight دارای Preset های مختلفی می باشد که برای دسترسی سریع و آسان به ابزار معمول و رایج طراحی شده است ، همچنین کاربران می توانند Preset های دلخواه خود را طراحی و ذخیره کنند.با این پلاگین ، شما علاوه بر داشتن گوش برای میکس ، از چشمان خود نیز کمک می گیرید که باعث بالا بردن دقت در میکس می شود.



ویژگی های iZotope Insight نسخه
شناسایی سریع مشکلات میکس به صورت تصویری و نموداری
اخطارهایی که با رنگ های مختلف کدگذاری شده اند
انطباق کامل صدا با استاندارد Loudness
آنالیز عمیق توسط ابزار مقیاسی که قابلیت zoom شدن دارند (برای جزئی ترین موارد)
قابلیت انتخاب نحوه و نوع نمایش مقیاس ها

Description

Insight 2 is a comprehensive metering and audio analysis plug-in that is a trusted component of award-winning post production and music studios.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری