PDFZilla PDF Compressor Pro 4.2

PDFZilla PDF Compressor Pro 4.2

  • کاربرد : نرم افزار فشرده سازی و کاهش حجم فایل های پی دی اف
  • نسخه :Version 4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PDFCompressor.net
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای فشرده سازی فایل های PDF اسکن شده و کاهش حجم آسان و سریع فایل پی دی اف از 30 مگابایت تا 8 مگابایت (حدود 23% فشرده سازی) می باشد. همچنین کاربران با کمک این نرم افزار می توانند میزان فشرده سازی سند را تغییر دهند تا بتوانند به نتایج بهتری در فشرده کردن فایل ها با حفظ کیفیت محتوا دست یابند. PDFZilla PDF Compressor Pro همچنین از حالت پردازش دسته ای فایل ها نیز پشتیبانی می کند و کاربران را قادر می سازد تا صدها سند PDF را به صورت همزمان فشرده سازی کنند. اسناد پی دی اف فشرده شده، به صورت خودکار در همان پوشه و در کنار فایل اصلی خود ذخیره می شوند که امکان تغییر مسیر ذخیره سازی نیز وجود دارد. در ضمن این نرم افزار قادر به حذف محدودیت های امنیتی از فایل های پی دی اف نیز می باشد.

قابلیت ها کلیدی نرم افزار PDFZilla PDF Compressor Pro:
- کاهش حجم فایل PDF
- پشتیبانی از حالت پردازش دسته ای
- حفظ کیفیت فایل PDF
- بدون نیاز به نصب Adobe Acrobat
- امکان حذف محدودیت های امنیتی از فایل های پی دی اف
- فشرده سازی سریع فایل های پی دی اف
- محیط کاربری آسان
- و ...

Description

PDF Compressor is a Windows utility that compresses scanned PDF files and reduces PDF file size from 30 MB to only 8 MB (Compression Ratio: 23%) fast and easily. This tool allows users to change the compressing value to get better compressed result and content quality. Also, the program supports batch mode and lets users compress hundreds of PDF documents at one time.
PDF Compressor can save the compressed PDF documents to original PDF folder without overwriting original PDF files. But if you like, it can also output compressed files to a specified folder path.
The program can automatically remove the restriction from protected PDF files as well.

Here are some key features of "PDFZilla PDF Compressor Pro":
- Reduce PDF File Size
- Support Restricted PDF Files
- Support Batch Mode
- Keep the PDF Quality
- No Need Adobe Acrobat Installed
- Compress PDF Files Fast
- Easy to Use

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری