VeraCrypt 1.23

VeraCrypt 1.23

  • کاربرد : نرم افزار قفل گذاری و رمزنگاری فایل ها و پارتیشن های هارد دیسک
  • نسخه :Version 1.23
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IDRIX
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند و قابل اعتماد رمزنگاری ( رمزی کردن ) فایل ها و اطلاعات هارد دیسک است که توسط شرکت idrix و بر مبنای پروژه متوقف شده TrueCrypt ارایه شده است . VeraCrypt راه نرم افزار TrueCrypt را ادامه میدهد و با رفع مشکلات امنیتی و افزودن قابلیت های جدید ، این نرم افزار را توسعه میدهد .
هم اکنون VeraCrypt بسیاری از ایرادات امنیتی نسخه قبلی نرم افزار TrueCrypt را رفع کرده . این نرم افزار هم اکنون میتواند فایل ها و پارتیشن های رمزی شده نرم افزار TrueCrypt را لود کرده و آنها را به سادگی به فرمت جدید برای استفاده در نرم افزار VeraCrypt تبدیل نماید .

نحوه استفاده از نرم افزار تروکریپت بدین شکل بود که ابتدا یک فایل رمزی شده به عنوان نگهدارنده فایل های دیگر ساخته میشد و آن را بصورت مجازی بصورت یک درایو مجازی نمایش میداد . سپس کاربر به سادگی میتوانست فایل های خود را به داخل درایو قابل مشاهده انتقال داده با آنها کار کند . همچنین این امکان وجود دارد که یک پارتیشن ، هارد دیسک اکسترنال ، فلش درایو یا کل هارد دیسک به همین شکل رمزنگاری گردد . اگر از کاربران نرم افزار TrueCrypt بودید میتوانید به سادگی از فایل های رمزنگاری شده خود در نرم افزار جدید VeraCrypt استفاده نمایید .

Description

VeraCrypt is a free open source disk encryption software for Windows, Mac OSX and Linux. Brought to you by IDRIX (https://www.idrix.fr) and based on TrueCrypt 7.1a.

VeraCrypt main features:
Creates a virtual encrypted disk within a file and mounts it as a real disk.
Encrypts an entire partition or storage device such as USB flash drive or hard drive.
Encrypts a partition or drive where Windows is installed (pre-boot authentication).
Encryption is automatic, real-time(on-the-fly) and transparent.
Parallelization and pipelining allow data to be read and written as fast as if the drive was not encrypted.
Encryption can be hardware-accelerated on modern processors.
Provides plausible deniability, in case an adversary forces you to reveal the password: Hidden volume (steganography) and hidden operating system.
More information about the features of VeraCrypt may be found in the documentation

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری