TuneMobie M4V Converter Plus 1.3.0

TuneMobie M4V Converter Plus 1.3.0

  • کاربرد : حذف کپی رایت آیتونز و تبدیل M4V
  • نسخه :Version 1.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TuneMobie Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

این نرم افزار می تواند DRM protection را از محصولات آیتونز پاک کند و ویدیوهای m4v را تبدیل کند. بدون این که کیفیت فایل های ویدیویی شما کاهش پیدا کند یا زیرنویس آن ها حذف شود عملیات تبدیل صورت می گیرد. این برنامه 30 برابر سریع تر از نرم افزار های مشابه کار می کند. در صورتی که فایلی ویدیویی دو ساعت با کیفیت 1080Pدر اختیار داشته باشید عملیات تبدیل بیشتر از 20 دقیقه صورت نمی گیرد. رابط کاربری TuneMobie M4V Converter به شدت آسان بوده و نیازی به داشتن هیچگونه مهارت یا تجربه در زمینه استفاده از اینگونه نرم افزار ها ندارد. این اپلیکیشن سریع نصب می شود.
سیستم شما سریع اسکن می شود و iTunes به شکل خودکار شناسایی می شود. کار با این نرم افزار همانقدر آسان می باشد که به نظر می رسد. به این معنی که در طول دو مرحله می توانید فایل های خود را تبدیل کنید. history log نیز وجود دارد و بنابرین هرگز پروسه هایی که قبلا انجام داده اید را از دست نخواهید داد. گزینه های زیادی در اختیارتان قرار نمی گیرد و تنها با ابزاری محدود تمام کارهای خود را با سرعت بالا انجام می دهید.
ویژگی های نرم افزار TuneMobie M4V Converter :

- رابط کاربری سر راست و آسان

- دارای history log و تاریخچه پروسه ها

- کم حجم و سبک

- 30 برابر سریع از نرم افزار های مشابه

- تبدیل فایل ها در دو مرحله

- شناسایی خودکار ITunes

- تبدیل فایل های ویدیویی بدون افت کیفیت

Description

Easily convert the movies, TV shows or music videos you store on iTunes to a lossless M4V file format using this straightforward tool
Known as the primary file format used by Apple, M4V is always used to encode music videos, movies, TV shows and other multimedia files. The advantage of the format comes from the fact that it is able to maintain a good balance between the quality and file size.
TuneMobie M4V Converter Plus is a tool dedicated to converting M4V video files to other lossless formats, so the quality is not affected in any way.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری