CopyQ 3.6.0

CopyQ 3.6.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت کلیپ بورد با قابلیت جستجو و ویرایش
  • نسخه :Version 3.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CopyQ Team
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت کلیپ بوردهای مک می باشد. این نرم افزار می تواند تاریخچه ی کلیپ بورد شما را جستجو و ویرایش کند. پشتیبانی از فرمت های تصویری، مدیریت بر دستورهای خطی و ... تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. ذخیره سازی متون، کدهای HTML، تصاویر و هرچیزی با هر فرمت دلخواه در CopyQ قابل انجام است. شخصی سازی منوها، ذخیره آیتم ها در زبانه ها و گروه های جدید، مرور سریع در میان آیتم ها (با قابلیت مکان یابی سریع، فیلتر آیتم ها و هایلایت کردن آن ها)، چینش آیتم ها و ایجاد و حذف آن ها، گستره ی عظیمی از شورتکات های کاربری سیستم، اضافه کردن نوشته به آیتم ها و... بخشی از ویژگی های نرم افزار CopyQ می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار CopyQ:
- نگهداری انواع متون، تصاویر و کدها
- دارای امکان تغییر کامل رنگ، فونت و...
- امکان ذخیره سازی آیتم ها در تب های جدید
- امکان جستجوی سریع در میان آیتم ها
- امکان مرتب سازی، ویرایش و یا حذف آیتم ها
- امکان اضافه کردن Note به آیتم ها
- پشتیبانی از حالت نمای ویرایش پیرفته کدها
- و ...

اما وجه تمایز CopyQ نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
به کمک نرم افزار CopyQ به سادگی قادر هستید متون و یا فایل های کپی شده و نگهداری شده در کلیپ بورد را مشاهده و مدیریت کنید و در صورت لزوم آنان را حذف کنید. قابلیت استفاده از تب های مجزا برای نگهداری تاریخچه ی محتوای کپی و یا کات شده نیز یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار به شمار می ورد.

Description

CopyQ for Mac is a simple clipboard management utility for Mac OS X. It allows you to save more than the default one item into clipboard which is the limit for Mac. Each time that you copy or cut something, it's gonna be saved to the expanded clipboard of CopyQ, both files and text can be saved. From that point on, you can simply manage items from the clipboard, paste, remove, and group.

Items can be:
- Edited with internal editor or with preferred text editor
- Moved to other tabs
- Drag’n’dropped to applications
- Marked with tag or a note
- Passed to or changed by custom commands
- Or simply removed

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری