SMath Studio 0.99.6839

SMath Studio 0.99.6839

  • کاربرد : نرم افزاری کم حجم با قدرت بالا برای کار های ریاضی
  • نسخه :Version 0.99.6839
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Andrey Ivashov
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار SMath Studio ابزاری کوچک و کم حجم با قدرت بالا برای کار های ریاضی به صورت رایگان می باشد . این نرم افزار از واحد اندازه گیری به شکل کامل پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری غنی بوده و از 38 زبان مختلف پشتیبانی می کند . همچنین نرم افزار SMath Studio شامل کتاب مرجع ریاضی یکپارچه می باشد . این نرم افزار بر اساس نیازهای شما شکل گرفته است و کامل شده است . در این نسخه از نرم افزار SMath Studio با ابزار های افزودنی ابزار مدیریت برای دسترسی به صدها رسم و منابع و منابع شخص ثالث برای شما آماده شده است .

ویژگی های نرم افزار SMath Studio :

– حل معادلات دیفرانسیل

– توابع نموداری در دو یا سه بعد

– محاسبات نمادین از جمله سیستم های حل معادلات

– عملیات ماتریس از جمله عوامل

– پیدا کردن ریشه های چند جمله ای ها و توابع

– نمادین و افتراق عددی از توابع

– ادغام عددی

– چند خطی ساده برنامه لوپ

– توابع تعریف شده توسط کاربر

Description

Easily perform complex math operations by selecting functions to use, with a built-in auto-complete feature and rich set of editing options
Solving math expressions with a calculator is not cheating on your set of knowledge, with the device itself being not only faster, but more accurate. Math is at the base of most engineering projects and it even plays an important role in programming, so if you encounter expressions in your work or are looking for a simple and efficient calculus method you need to try out SMath Studio.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری