خشونت خانوادگی،عوامل و راهکارهای مقابله با آن

خشونت خانوادگی،عوامل و راهکارهای مقابله با آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد داوود منیر، وسیمه بادغیسی،عبدالکبیر صالحی،علی احمد کاوه
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

توضیحات : امروز، خشونت خانواده گی، به یک پدیدة جهانشمول مبدل گردیده است. خشونت خانواده گی، تأثیرات زیادی را بر شکلگیری نابسامانیهای اجتماعی در نقاط مختلف جهان گذاشته است. در کشور ما، خشونتهای خانواده گی، راه را برای خشونت در سایر ساختارهای اجتماعی باز کرده و موجب خشونتهای سیاسی نیز گردیده است. شبکة جامعة مدنی و حقوق بشر افغانستان، برای کاهش خشونت خانواده گی در کشور، برنامه های راهبردی خویش را عیار ساخته است. درین زمینه، همکاران ما در شهر باستانی هرات، پیشنهاد نمودند تا شبکه سمپوزیم تحلیلی پیرامون خشونت خانواده گی و اثرات ناگوار آن در جامعه راه اندازی نماید، که چنین هم شد. ماحصل این سمپوزیم، تحلیلهای ارزشمند دانشمندان هرات و استقبال گرم جامعة مدنی، روشنفکران و نهادهای دولتی هرات از برنامة کاهش خشونت در سطح کشور بود. شرکت کننده گان سمپوزیم پیشنهاد نمودند تا شبکة جامعة مدنی و حقوق بشر افغانستان، در همکاری و هماهنگی دیگر نهادهای جامعة مدنی، روشنفکران و نهادهای دولتی هرات، گروه کاریی را برگزیند تا با پیریزی کتاب آموزشی در پیوند به خشونت خانواده گی، با استفاده از مقاله های تحلیلی که در سمپوزیم مذکور پیشکش گردیده بود و دیگر منابع مفید، عوامل و اشکال خشونتهای خانودگی را کالبد شگافی نموده و نتایج کار خویش را در دسترس دست اندرکاران برنامه های کاهش خشونت قرار دهند. برچسب ها : . خشونت خانوادگی, خشونت کودکان, خشونت مردان, خوشنت زنان, دیه همسر, سیلی به همسر, ضرب و شتم, علت خشونت, قصاص پدر, کتک زدن فرزند, کتک زدن همسر, وحشیگری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری