وقتی شرم بیمار میکند

وقتی شرم بیمار میکند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین قاسم خانی
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

توضیحات : موضوع کتاب حاضر، تحلیل روان‌شناسانة خجالت یا شرم مسموم است. کتاب در چهار بخش تنظیم شده و طی آن‌ها این معضل اخلاقی تعریف، تشریح و علّت‌یابی شده و راه‌های درمان آن در بخش پایانی ذکر شده است. زبان اثر ساده و روان است و هدف کلّی کتاب، کمک به افرادی است که از شرم مسموم رنج می‌برند، مطالعه کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا بتوانند با شرم خود مقابله کنند و شخصیت واقعی خود را بروز دهند. این کتاب سال 1390 در 1000 نسخه به چاپ رسیده بود که نسخه الکترونیک آن از طرف آقای حسین قاسم خانی جهت نشر الکترونیک برای سایت پارس بوک ارسال گردید. برچسب ها : . افراد خجالتی, افراد ساده لوح, بی حیایی, بی زبانی, بی عرضگی, تحلیل روانشناسانه, تیپ های شخصیتی, حسین قاسم خانی, خجالت, شرم مسموم, شرم و حیا, کم رویی, معضل اخلاقی, ویژگی های شخصیتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری