حل المسائل ریاضی 1 اول دبیرستان

حل المسائل ریاضی 1 اول دبیرستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حسین مصلحی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  سال به سال تعداد دانش آموزانی که با سواد کم ریاضی وارد اول دبیرستان میشوند بیشتر می شود. و در نتیجه با افت شدید در سال اول مواجه ایم. معلم می ماند با انبوه مطالبی که سر فصل های کتاب هستند و به اجبار باید تدریس شوند برای دانش آموزی که هنوز قادر به تشخیص تقسیم و تفریق نیست. کسرها برایش نامفهوم هستند. یعنی از همان ابتدا اصلا ریاضیات را یاد نگرفته است. صرفا با نمره ی قبولی دوران تحصیل را سپری کرده و با اینجا رسیده است. در این کتاب کلیه مسائل کتاب ریاضی 1 در مقطع اول دبیرستان تشریح و حل شده است. برچسب ها : . تست ریاضی 1, تمرین های درس ریاضی, حل المسائل ریاضیات, حل تمرین کتاب ریاضی, حل مسائل کتاب ریاضی دبیرستان, ریاضی دوم دبیرستان, ریاضی یک, سختی درس ریاضی, کتاب حل تمرین برای درس ریاضی, کتاب ریاضی دبیرستان, کتاب ریاضی یک, محمد حسین مصلحی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری