حل المسائل جبر و احتمال سوم دبیرستان

حل المسائل جبر و احتمال سوم دبیرستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حسین مصلحی
  • چاپ و سال / کشور: 2003

توضیحات

توضیحات :  مطالعه درسهای منطقی ریاضی روش خاصی دارد برای مطالعه این گونه درس ها باید ابتدا به یک فهم عمقی برسیم یعنی با بیان مثال های مختلف و تحلیل مسائل مساله را برای خود جا بیاندازیم وبه یک دید کلی دست پیدا کنیم اکثر دانش آموزان در مطالعه جبرو احتمال به دنبال روش های فرمولی و تستی هستند غافل از این که این درس در غالب چند فرمول خاص نمی گنجد و باید به یک درک عمقی از این درس رسیده باشند برای دست یافتن به فهم عمقی مطالب توصیه اول ما مطالعه کتاب درسی به صورت مفهومی و عمقی است یعنی باید دانش آموزان خط به خط کتاب درسی خود را تحلیل و نتایج جدیدی کسب کنند پس از این مرحله حل تمرین بسیار مهم است زیرا به تثبیت موارد تحلیل شده مطالعاتی کمک می کند و به آن جهت می بخشد . برچسب ها : . تحلیل مسائل ریاضیات, حل المسائل ریاضی, رشته ریاضی فیزیک, روش های فرمولی و تستی, کتاب جبر و احتمال, کتاب ریاضی, کتاب فیزیک, کتابهای ریاضی فیزیک, محمد حسین مصلحی, منطق ریاضی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری