زندگی خواب‌ها

زندگی خواب‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهراب سپهری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگی خواب‌ها کتاب زندگی خواب‌ها به قلم سهراب سپهری مجموعه‌ای از اشعار زیبا و دلنشین این شاعر محبوب است. در بخشی از کتاب زندگی خواب‌ها می‌خوانیم: سفر پس از لحظه‌های دراز بر درخت خاکستری پنجره‌ام برگی رویید و نسیم سبزی تار و پود خفته مرا لرزاند. و هنوز من ریشه‌های تنم را در شن‌های رویاها فرو نبرده بودم که به راه افتادم. پس از لحظه‌های دراز سایه دستی روی وجودم افتاد و لرزش انگشتانش بیدارم کرد. و هنوز من پر تو تنهای خودم را در ورطه تاریک درونم نیفکنده بودم. که براه افتادم. پس از لحظه‌های دراز پرتو گرمی در مرداب یخ زده ساعت افتاد و لنگری آمد و رفتش را در روحم ریخت و هنوز من در مرداب فراموشی نلغزیده بودم که به راه افتادم پس از لحظه‌های دارز یک لحظه گذشت: برگی از درخت خاکستری پنجره‌ام فرو افتاد، دستی سایه‌اش را از روی وجودم برچید و لنگری در مرداب ساعت یخ بست. و هنوز من چشمانم را نگشوده بودم که در خوابی دیگر لغزیدم. کلمات کلیدی: زندگی خواب‌ها سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، دانلود اشعار سهراب سپهری، گزیده ای از اشعار سهراب سپهری، دانلود کتاب زندگی خواب‌ها، کتاب زندگی خواب‌ها pdf، دانلود کتاب زندگی خواب‌ها رایگان، شعر زندگی خواب‌ها سهراب، دانلود زندگی خواب‌ها، برچسب‌ها: زندگی خواب‌ها سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، دانلود اشعار سهراب سپهری، گزیده ای از اشعار سهراب سپهری، دانلود کتاب زندگی خواب‌ها، کتاب زندگی خواب‌ها pdf، دانلود کتاب زندگی خواب‌ها رایگان، شعر زندگی خواب‌ها سهراب، دانلود زندگی خواب‌ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری