شرق اندوه

شرق اندوه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهراب سپهری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

شرق اندوه کتاب شرق اندوه به قلم سهراب سپهری مجموعه‌ای از اشعار زیبا و دلنشین این شاعر محبوب است. در بخشی از کتاب شرق اندوه می‌خوانیم: تا گل هیچ می‌رفتیم، و درختان چه بلند، و تماشا چه سیاه! راهی بود از ما تا گل هیچ مرگی در دامنه‌ها، ابری سر کوه، مرغان لب زیست. می‌خواندیم: "بی تو دری بودم به برون، و نگاهی به کران، و صدایی به کویر". می‌رفتیم، خاک از ما می‌ترسید، و زمان بر سر ما می‌بارید. خندیدیم: ورطه پرید از خواب، و نهان‌ها آوایی افشاندند. ما خاموش، و بیابان نگران، و افق یک رشته نگاه. بنشستیم، تو چشمت پر دور، من دستم پر تنهایی، و زمین‌ها پر خواب. خوابیدیم. می‌گویند: دستی در خوابی گل می‌چید. کلمات کلیدی: دانلود کتاب شرق اندوه، کتاب شرق اندوه pdf، دانلود کتاب شرق اندوه رایگان، شعر شرق اندوه سهراب، دانلود شرق اندوه، شرق اندوه سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، دانلود اشعار سهراب سپهری، گزیده ای از اشعار سهراب سپهری، برچسب‌ها: دانلود کتاب شرق اندوه، کتاب شرق اندوه pdf، دانلود کتاب شرق اندوه رایگان، شعر شرق اندوه سهراب، دانلود شرق اندوه، شرق اندوه سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، دانلود اشعار سهراب سپهری، گزیده ای از اشعار سهراب سپهری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری