نظم و انضباط فردی

نظم و انضباط فردی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی کریم پور
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

نظم و انضباط فردی کتاب نظم و انضباط فردی به قلم علی کریم پور به معرفی و بررسی مجموعه‌ای از عات‌ها برای داشتن زندگی بهتر می‌پردازد. در بخشی از کتاب نظم و انضباط فردی می‌خوانیم: غذای سالم باعث هشیاری، انرژی بالا و مولد بودن در تمام طول روز می‌شود. سلامت لازم و سوخت کافی برای رسیدن به اهداف با رعایت چند نکته کلی - غذایی که مصرفی را از نظر میزان مواد مغذی، تعداد کالری و حالت سیرکنندگی بررسی کنید. - میوه، سبزی و صیفی‌جات علاوه بر ویتامین و مواد معدنی لازم بدن برای درمان و پیشگیری از بیماری‌ها بسیار مفیدند. - آجیل، دانه‌های روغنی و حبوبات سرشار از فیبر و پروتئین‌اند. تغییرات سریع و یک‌باره خیلی زود باعث می‌شود برگردید سر جای اول، بهتر است به تدریج و با جزئیات پیش بروید. کلمات کلیدی: نظم و انضباط فردی، نظم و انضباط چیست، فواید نظم، مقاله در مورد نظم و انضباط، نظم و انضباط در زندگی، تعریف نظم و انضباط، تاثیر نظم در موفقیت، نظم در زندگی روزانه، عادات خوب، عادت های خوب و بد، کتاب عادتهای خوب، برنامه عادت خوب، عادت های روزمره، رفتارهای خوب، برچسب‌ها: نظم و انضباط فردی، نظم و انضباط چیست، فواید نظم، مقاله در مورد نظم و انضباط، نظم و انضباط در زندگی، تعریف نظم و انضباط، تاثیر نظم در موفقیت، نظم در زندگی روزانه، عادات خوب، عادت های خوب و بد، کتاب عادتهای خوب، برنامه عادت خوب، عادت های روزمره، رفتارهای خوب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری