بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی

بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شهنوازی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی به قلم علی شهنوازی از یک تابع هزینه ترانزلوگ چند ستاده‌ای برای بررسی روابط هزینه - ستاده در بانک کشاورزی ایران استفاده و بیشتر بر اندازه‌گیری اقتصاد اندازه و اقتصاد تنوع تاکید شده است. در بخشی از کتاب بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی می‌خوانیم: نتایج حاصل از بررسی اقتصاد اندازه جزیی در بین خدمات بانک کشاورزی بیانگر وجود بازده صعودی نسبت به مقیاس بین خدمات به صورت جداگانه می‌باشد. در حالی‌که در حالت کلی، بازده نزولی نسبت به مقیاس را نشان می‌دهد. این بیانگر آن است که بانک کشاورزی در قسمت صعودی منحنی هزینه متوسط خود قرار گرفته است و افزایشی به یک نسبت در اراه خدمات، باعث افزایشی در هزینه به نسبت بیشتر می‌شود. اقتصاد اندازه جزیی محاسبه شده برای Q2 منفی می‌باشد که بیانگر نزولی بودن منحنی هزینه نهایی در این مورد است در حالیکه مثبت بودن اقتصاد اندازه جزیی برای Q5، Q1 و Q4 بیانگر صعودی بودن منحنی هزینه نهایی در مورد آن‌ها می‌باشد (Obben ,1993) و همانطور که Bothweel و Cooley (1982) اشاره کرده‌اند نزولی بودن منحنی هزینه نهایی با وجود بازده صعودی نسبت به مقیاس متضاد نمی‌باشد. در بین PES‌های به دست آمده کم‌ترین مقدار مربوط به جذب سپرده‌ها و بیشترین مقدار مربوط به صندوق بیمه می‌باشد. کلمات کلیدی: ساختار هزینه چیست، ساختار هزینه ها، بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی، بررسی ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه، مدیریت هزینه در بانک، مدیریت کاهش هزینه، هزینه عملیاتی بانک، ساختار هزینه ها pdf، برچسب‌ها: ساختار هزینه چیست، ساختار هزینه ها، بررسی ساختار هزینه در بانک کشاورزی، بررسی ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه در بانک، ساختار هزینه، مدیریت هزینه در بانک، مدیریت کاهش هزینه، هزینه عملیاتی بانک، ساختار هزینه ها pdf
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری