خانواده و اقتصاد

خانواده و اقتصاد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شهنوازی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

خانواده و اقتصاد کتاب خانواده و اقتصاد به قلم علی شهنوازی به معرفی و بررسی مواردی چون کارآفرینی، ایجاد اشتغال، هماهنگی میان قوا، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای کوچک و متوسط می‌پردازد. در بخشی از کتاب خانواده و اقتصاد می‌خوانیم: مطلبی که با تولید ملّی ارتباط تنگاتنگ دارد موضوع ارزش افزوده است. ارزش افزوده همان‌طور که از نامش پیداست ارزشی است که به اقتصاد اضافه می‌گردد. البته از آن جا که در محاسبه‌ی ارزش افزوده از مفاهمیم حسابداری استفاده می‌گردد لذا استفاده از لفظ ارزش افزوده تا حدی دارای اشکال است. به هر صورت همان‌طور که شاعر کلمات معمولی را هنرمندانه کنار یکدیگر قرار داده و با کلمات آشنا، جملات جدید و تحسین بر انگیزی ایجاد می‌کند تولیدکننده‌ی کشاورزی نیز با تولید تخم مرغ و تبدیل آن به تخم مرغ نطفه‌دار و سپس گوشت و انواع غداهای مختلف ایجاد ارزش نموده و در این مسیر علاوه بر تأمین نیاز جامعه، با ایجاد اشتغال برای کار، سرمایه و زمین به سایر اهداف اقتصادی نیز کمک می‌کند. همان‌طور که درجات مختلفی از شعر داریم، ایجاد ارزش افزوده نیز درجات مختلف دارد. در مفهوم اقتصاد مقاومتی و تولید ملّی ضروری است سهم بیشتری از ارزش افزوده توسط عوامل تولیدی ایرانی صورت پذیرد. این که زعفران را ما در مرند و بناب تولید کنیم و محصولات با ارزش افزود‌ آن در سایر کشورها تولید گردد متضاد با مفهوم اقتصاد مقاومتی است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب اقتصاد، اقتصاد و خانواده، کتاب اقتصاد خانواده، اقتصاد خانواده pdf، اقتصاد و خانواده pdf، مقاله اقتصاد و خانواده، تاثیر اقتصاد بر خانواده، pdf کتاب اقتصاد و خانواده، برچسب‌ها: دانلود کتاب اقتصاد، اقتصاد و خانواده، کتاب اقتصاد خانواده، اقتصاد خانواده pdf، اقتصاد و خانواده pdf، مقاله اقتصاد و خانواده، تاثیر اقتصاد بر خانواده، pdf کتاب اقتصاد و خانواده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری