س مثل سئو - سئو مبتدی

س مثل سئو - سئو مبتدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرداد فرهادی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

س مثل سئو - سئو مبتدی کتاب س مثل سئو - سئو مبتدی به قلم مهرداد فرهادی، به معرفی و آموزش سئو به زبان ساده و روان، برای افراد مبتدی و کسانی که آشنایی مختصری از سئو و تولید محتوا دارند، می‌پردازد. در بخشی از کتاب س مثل سئو - سئو مبتدی می‌خوانیم: - وقتی مطلبی را داخل سایت می‌گذارید برای سئو بهتر آن می‌توانید آن مطلب را در وبسایت لینکدین هم گذاشت و از ابزار لینک‌دهی آن وبسایت برای مطالب‌تان استفاده کنید این کار می‌تواند نتیجه خوبی برای‌تان داشته باشد. - سعی کنید پیج (page) شبکه‌های اجتماعی خود را بیزینس (bussines) کنید و آدرس وبسایت خود را در پروفایل‌تان قرار دهید. - اگر بتوانید پس از قرار دادن هر پست جدید در وبسایت، لینکش را در پروفایل قرار دهید خیلی بهتر از این است که بخواهید لینک ثابت وبسایت خود را قرار بدید. - قرار دادن دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی کلمات کلیدی: آموزش seo، بهینه سازی وب، seo، سئو، افزایش بازدید وب سایت، سئو مبتدی، ترفندهای سئو، افزایش رتبه سایت در گوگل، بالا بردن سایت در سرچ گوگل، seo، راه های افزایش بازدید سایت، راه های افزایش بازدید وبلاگ، راه های افزایش ترافیک وب سایت، راه های افزایش ترافیک وبلاگ، سئو سایت، تاریخچه سئو، سئو وب سایت، برچسب‌ها: آموزش seo، بهینه سازی وب، seo، سئو، افزایش بازدید وب سایت، سئو مبتدی، ترفندهای سئو، افزایش رتبه سایت در گوگل، بالا بردن سایت در سرچ گوگل، seo، راه های افزایش بازدید سایت، راه های افزایش بازدید وبلاگ، راه های افزایش ترافیک وب سایت، راه های افزایش ترافیک وبلاگ، سئو سایت، تاریخچه سئو، سئو وب سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری