زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز

زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا حسن زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز کتاب زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز به قلم علیرضا حسن زاده به روایت زندگی پسخت اما شیرین لیزی ولاسکونز، زشت‌ترین دختر دنیا می‌پردازد. در بخشی از کتاب زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز (Lizzie Velasquez) می‌خوانیم: او از چشم راست نابیناست و این نابینایی از چهار سالگی آغاز شد. دید چشم چپش هم چندان واضح نیست. با این حال همواره سعی می‌کند نکات مثبت خودش و شرایطش را ببیند و بر آن‌ها تأکید کند. بنابراین چاق نشدن یا کوچک بودن بیش از اندازه‌ی بدنش را مفید می‌داند و هرگز نمی‌گوید یک چشم من نابیناست، بلکه می‌گوید من دنیا را با یک چشم می‌بینم و این هیچ ایرادی ندارد. چون در عوض وقتی لنز میخرم به جای پول یک جفت باید پول یکی را بدهم! شرایط بیماری او شبیه بسیاری از بیماری‌های خاص دیگر مثلا سندرم پروگریا (سندرمی که مبتلایان به آن به پیری زودرس دچار می‌شوند) است اما بیماری‌اش لاعلاج یا کشنده تشخیص داده نشده. نکته‌ی جالب درباره‌ی او این است که ظاهرا استخوان‌ها، دندان‌ها، و اندام‌های داخلی بدنش کاملا از این سندرم در امان مانده و اکنون سالم‌اند. حتی دانشمندان بر این باورند که او می‌تواند به طور طبیعی تولید مثل کند و بیماری‌اش را به فرزندانش منتقل نخواهد کرد. هر چند که سیستم ایمنی ضعیفی دارد و آسان بیمار می‌شود. کلمات کلیدی: زندگی نامه، بزرگترین اشخاص، دانلود کتاب زندگی نامه، سرگذشتنامه، زندگینامه افراد موفق، زندگینامه افراد ثروتمند، زندگینامه انسان های موفق، زندگینامه افراد مشهور، زندگینامه افراد معروف، Lizzie Velasquez، زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز، برچسب‌ها: زندگی نامه، بزرگترین اشخاص، دانلود کتاب زندگی نامه، سرگذشتنامه، زندگینامه افراد موفق، زندگینامه افراد ثروتمند، زندگینامه انسان های موفق، زندگینامه افراد مشهور، زندگینامه افراد معروف، Lizzie Velasquez، زندگی‌نامه لیزی ولاسکوئز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری