راهنمای گردشگری تایلند

راهنمای گردشگری تایلند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تارا رادفر
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

راهنمای گردشگری تایلند کتاب راهنمای گردشگری تایلند به قلم تارا رادفر، به معرفی کشور زیبای تایلند و مناطق دیدنی آن و همچنین برخی از آداب و رسوم و جشن‌های این کشور می‌پردازد. در بخشی از کتاب راهنمای گردشگری تایلند می‌خوانیم: جشنواره بزرگ تایلند (Thailand Grand Fesstival) این جشنواره که در سپتامبر برگزار می‌شود، مربوط به میراث فرهنگی غنی تایلند است و شامل برنامه‌های مختلف فرهنگی، مسابقات مشت‌زنی، نمایش بریدن میوه و سبزیجات، ساخت مجسمه و رنگ کردن چتر است. بازدید‌کنندگان می‌توانند طی مدت این جشنواره، صنایع دستی تایلند و کالاهای دیگر را از دست فروش‌ها به قیمت ارزان بخرند. جشنواره‌ی گل (Flower Festival) شمال تایلند به تنوع گل و گیاه، مشهور است؛ به خصوص در ماه فوریه (بهمن) که بهترین ماه در چیانگ‌مای (Chiang mai) است. رژه ماشین‌های حامل افراد که با گل‌های زیبا تزیین شده، ویژگی به یادماندنی این رویداد سالیانه است. بخش‌های مختلف این جشنواره، شامل نمایش گل و گیاه، فروش صنایع دستی، نمایش‌های هنری و مسابقات مختلف است. این جشنواره سه روز در اولین آخر هفته ماه فورریه برگزار می‌شود. جشن زیارت سالیانه پیروان بودا، هر سال، مراسم زیارتی در جای پای مقدس بودا دارند. این زیارتگاه در سراشیبی نزدیک به سارابورى (Saraburi) در ۲۳۶ کیلومتری شمال بانکوک، واقع است. این جشن، شامل بازار، تفریح، بازی و موسیقی گروهی نیز هست و در ماه فوریه (بهمن) برگزار می‌شود. کلمات کلیدی: گردشگری، اماکن دیدنی تایلند، آداب و رسوم تایلند، مراسمات تایلند، مراکز خرید تایلند، دانلود کتاب گردشگری، دانلود کتاب راهنمای سفر، کتاب راهنمای گردشگری، دانلود کتاب راهنمای سفر به تایلند، کشور تایلند، برچسب‌ها: گردشگری، اماکن دیدنی تایلند، آداب و رسوم تایلند، مراسمات تایلند، مراکز خرید تایلند، دانلود کتاب گردشگری، دانلود کتاب راهنمای سفر، کتاب راهنمای گردشگری، دانلود کتاب راهنمای سفر به تایلند، کشور تایلند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری