زندگی‌نامه کریس گاردنر

زندگی‌نامه کریس گاردنر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا حسن زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگی‌نامه کریس گاردنر کتاب زندگی‌نامه کریس گاردنر نوشته‌ی علیرضا حسن زاده به معرفی کریس گاردنر، میلیاردی که کودکی‌اش مملو از تیره‌بختی و روزهای سخت بود و بیان بخشی از زندگی وی می‌پردازد. کریس گاردنر (chris gardner) یکی از با‌انگیزه‌ترین افراد است که هیچ‌گاه سرش را در مقابل سختی‌های روزگار خم نکرد و توانست با غلبه بر مشکلات و سختی‌ها، موفقیت و خوشبختی را برای خود و پسرش فراهم آورد. او داستان زندگی‌اش را افسانه نمی‌داند: "داستان زندگی من به دیگران می‌آموزد که چطور باید جلوی موانع زندگی سینه سپر کرد. می‌توانستم یک فروشنده بی‌دست و پا و بی‌خانمان باقی بمانم اما من می‌خواستم زندگی بهتری داشته باشم و الان زندگی‌ام عالی است." فیلم در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) فیلمی آمریکایی و محصول 2006 میلادی است که براساس زندگی واقعی کریس گاردنر ساخته شده است. در این فیلم که گابریل موسینو آن را کارگردانی می‌کند، ویل اسمیت نقش یک فروشنده‌ی بی‌خانمان و بیکار را بازی می‌کند که بعدا به یک دلال سهام تبدیل می‌شود. در این فیلم جیدن اسمیت پسر ویل اسمیت در نقش پسر گاردنر ظاهر می‌شود. در بخشی از کتاب زندگی‌نامه کریس گاردنر می‌خوانیم: سراسیمه شده بودم. خودم بدون پدر بزرگ شده بودم و نمی‌خواستم پسرم سختی‌های تلخ دوران کودکی مرا بچشد. به خودم قول داده بودم که برایش پدر خوبی باشم. قول داده بودم همیشه مراقب‌اش باشم... آن روزها بدترین روزهای زندگی‌ام بود. کنار دزدها، قاتلان و تبهکاران روز را به شب می‌رساندم و فکر و نگرانی پسرم آزارم می‌داد. قبل از دستگیری در یک موسسه خرید و فروش سهام فرم استخدام پر کرده بودم. متاسفانه روز مصاحبه‌ام یک روز قبل از آزادی‌ام تعیین شده بود. از زندان تماس گرفتم و التماس کردم که اجازه دهند یک وقت مصاحبه دیگر بگیرم. به محض آزادی به موسسه رفتم. این مصاحبه تنها شانسم بود اما نمی‌توانستم برایشان نقش بازی کنم. پس حقیقت را گفتم، اینکه پیشینه ندارم، خانواده‌ام ترکم کرده‌اند، تحصیلات ندارم، وضع مالی‌ام خوب نیست اما انگیزه دارم و می‌دانم که در تجارت می‌توانم موفق شوم. مصاحبه‌گر به فکر فرو رفت. گاردنر یک قدم به جلو برداشته بود، گفت‌وگو با یکی از عاملان مهم این تجارت! انگار ورق زندگی‌اش برگشته بود. چندماه بعد، همسرش تماس گرفت و حضانت کریستوفر را به او سپرد. اما پانسیونی که گاردنر در آن اتاق اجاره کرده بود بچه‌ها را قبول نمی‌کرد. این بود که وسایل ضروری خودش و کریستوفر را در کالسکه و ساک کریستوفر و کیف دستی خودش جا داد و راهی خیابان‌ها شد: شب‌های زیادی را در توالت‌های عمومی گذراندیم.... کلمات کلیدی: دانلود زندگینامه، دانلود pdf زندگی نامه کریس گاردنر، کریس گاردنر، chris gardner، زندگی نامه افراد موفق، دانلود زندگی نامه، زندگی نامه کریس گاردنر، برچسب‌ها: دانلود زندگینامه، دانلود pdf زندگی نامه کریس گاردنر، کریس گاردنر، chris gardner، زندگی نامه افراد موفق، دانلود زندگی نامه، زندگی نامه کریس گاردنر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری