ماهنامه پول دوبلر - شماره ۱

ماهنامه پول دوبلر - شماره ۱

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهیار ضیائی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

معرفی ماهنامه پول دوبلر - شماره ۱ ماهنامه پول دوبلر - شماره ۱ به قلم مهیار ضیائی با آموزش‌های تخصصی دو برابر کردن پول، مصاحبه‌ها و زندگی‌نامه‌های الهام بخش، سعی در کمک و پیشرفت خوانندگان این کتاب دارد. مجله دو برابر کردن پول به صورت رایگان و ماهیانه منتشر می‌شود. در بخشی از ماهنامه پول دوبلر - شماره ۱ می‌خوانیم: این فرمول توسط یک شخص خارجی نوشته شده بود و به این صورت بود که هر کس می‌تواند در بیست و هشت مرحله و با دو برابر کردن پول در هر مرحله از یک دلار به یک میلیون دلار برسد و اینجا نقطه عطف زندگی من شد. اینجا جایی بود که احساس کردم رسالت من به سرانجام رساندن این فرمول و نشان دادن نتیجه آن است تا همگان باور کنند که می‌شود از هیچ ثروت ساخت و به آرزوها رسید. اما هیچ آموزشی هم برای فرمول دو برابر کردن پول وجود نداشت و من باید با انجامش آن را با شرایط بازار ایران تطبیق می‌دادم و این کار را با یک اسکناس پنج هزار تومانی آغاز کردم. اما کار ساده‌ای هم نبود. مدت بسیاری را می‌ترسیدم که کارم را بی خیال شوم و تمام تمرکزم را روی دو برابر کردن پول بگذارم و این موضوع باعث شد هر روز وضع مالی من بدتر و بدتر شود تا حدی که در آمدم گاهی به صد هزار تومان هم می‌رسید و بدهکاری هم داشتم. اما ناگهان فشار‌ها به حدی رسید که حس کردم بدتر از این امکان ندارد و تصمیم گرفتم و همه چیز را رها کردم و فقط و فقط به دو برابر کردن پول پرداختم. در آمدم را بالا بردم و با چندین سال آزمون و خطا و تست کردن فرمول در بیش از پنجاه شغل و بیزینس مختلف، مطالعه و شرکت در دوره‌های مختلف و هزینه تمام در آمدم برای یادگیری بالاخره توانستم دو برابر کردن پول را به سرانجام برسانم و همه چیز را رها کردم و بالاخره موفق شدم به آزادی مالی مدنظرم از کودکی تا به حال برسم و بتوانم به سادگی پول بسازم و به راحتی پول خرج کنم... کلمات کلیدی: ثروتمند شدن، راز ثروتمند شدن، دانلود ماهنامه پول دوبلر جلد 1، کسب ثروت، پول و ثروت، چگونه ثروتمند شویم، هنر پولدار شدن، کسب ثروت، هدف گذاری، هدف گزینی، رسیدن به هدف، پول در آوردن، راه های پول درآوردن، رسیدن به خواسته ها، برچسب‌ها: ثروتمند شدن، راز ثروتمند شدن، دانلود ماهنامه پول دوبلر جلد 1، کسب ثروت، پول و ثروت، چگونه ثروتمند شویم، هنر پولدار شدن، کسب ثروت، هدف گذاری، هدف گزینی، رسیدن به هدف، پول در آوردن، راه های پول درآوردن، رسیدن به خواسته ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری