سئو 2018

سئو 2018

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

سئو 2018 کتاب سئو 2018 تکنیک‌های جدیدی را در زمینه سئو ارائه می‌دهد و به بررسی نکات سئو سایت از اولین قدم‌ها پرداخته شده و سعی شده به صورت عامه پسندی مطالب بیان شوند. سئو (seo) نقشی اساسی در موفقیت کسب و کارهای آنلاین دارد. در سال 2018، متخصصین سئو باید مهارت‌های سئو خود را مورد بازبینی قرار دهند، برخی مهارت‌های قدیمی را حذف نموده و برخی از مهارت‌های جدید را برجسته نمایند. تکنیک‌های قدیمی سئو مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن یا تعداد زیاد لینک ورودی از سایت‌های غیرمرتبط به صفحات سایت، نه تنها دیگر کاربرد ندارد، بلکه به سئو سایت آسیب جدی وارد می‌کند. در بخشی از کتاب سئو 2018 می‌خوانیم: با کمی دقت متوجه خواهید شد که گفتگو درباره جستجوی صوتی و دستیار دیجیتال (دستگاه‌هایی که در Siri فرمان صوتی می‌پذیرند) روز به روز بیشتر می‌شود. با توجه به ابزارهای تشخیص صدا در ابزار سیری گوشی‌های اپل، و ابزار مشابهی برای سایت آمازون و... در آینده جستجو در اینترنت بصورت جستجوی صوتی خواهد بود. به همین دلیل در این کتاب دو نکته اول در بخش "آنچه باید برای سئو در سال 2018 به آن توجه داشت" به قابلیت‌های سایت شما برای موفقیت و شکست در بهینه سازی برای جستجو صوتی اختصاص دارد. همانطور که قبلا گفته شد، در طراحی برای موبایل، باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از کاربران گوشی‌های همراه عبارت‌های مد نظر خود برای جستجو را تایپ نمی‌کنند، آن‌ها از قابلیت جستجوی صوتی گوگل یا سیری Siri برای جستجو بهره می‌گیرند... کلمات کلیدی: سئو سایت، سئو، سئو آموزش، خدمات سئو، خدمات سئو، سئو چیست، سئو چیست pdf، سئو رایگان، سئو و بهینه سازی سایت، سئو وب سایت، آموزش بهینه سازی سایت، آموزش کامل سئو، آموزش رایگان سئو، سئو در گوگل، seo، برچسب‌ها: سئو سایت، سئو، سئو آموزش، خدمات سئو، خدمات سئو، سئو چیست، سئو چیست pdf، سئو رایگان، سئو و بهینه سازی سایت، سئو وب سایت، آموزش بهینه سازی سایت، آموزش کامل سئو، آموزش رایگان سئو، سئو در گوگل، seo
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری