زندگینامه پیر امیدیار

زندگینامه پیر امیدیار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا حسن زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زندگینامه پیر امیدیار کتاب زندگینامه پیر امیدیار اثر علیرضا حسن زاده به روایت زندگی پر فراز و نشیب پیر امیدیار موسس eBay، ثروتمندترین مرد ایرانی می‌پردازد. «پیر (پی‌یِر) مُراد امیدیار» در پاریس فرانسه متولد شد. پیش‌تر نامش پرویز بود که بعد از مهاجرت به آمریکا تغییرش داد. والدین ایرانی پیر برای تحصیل به فرانسه آمده بودند که آن‌جا با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند. مادرش «الٰهه میرجلالی امیدیار» یک زبان‌شناس مشهور و از استادان دانشگاه «سوربون» بود. پدرش جراح اورولوژی بود و با تلاش زیاد موفق شد در دانشگاه «جانز هاپکینز» ایالات متحده کار پیدا کند. به واسطه‌ی کار پدر در ایالات متحده، پیر در کودکی به همراه خانواده به این کشور (ایالت مریلند) مهاجرت می‌کند. کلمات کلیدی: زندگی نامه، بزرگترین اشخاص، دانلود کتاب زندگی نامه، سرگذشتنامه، زندگینامه افراد موفق، زندگینامه افراد ثروتمند، زندگینامه انسان های موفق، برچسب‌ها: زندگی نامه، بزرگترین اشخاص، دانلود کتاب زندگی نامه، سرگذشتنامه، زندگینامه افراد موفق، زندگینامه افراد ثروتمند، زندگینامه انسان های موفق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری