چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟

چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جول اوستین
  • مترجم : محمد باقرپور
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟ کتاب چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟ اثر جول اوستین به مسئله‌ی قدرت کلام و توانایی سخنرانی می‌پردازد، چیزی که اکثر افراد به آن توجه نمی‌کنند و از آن بر علیه خود استفاده می‌کنند. هرگاه حرفی می‌زنیم و واژه‌ای بر زبان می‌آوریم در واقع داریم به آن اجازه می‌دهیم که در زندگی ما اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید بدانید که پنج سال دیگر کجا و در چه حال خواهید بود، به حرف‌هایی که امروز در مورد خود می‌زنید دقت بیشتری داشته باشید. افکار منفی مثل «من جذاب نیستم، من قوی نیستم، من هیچ‌وقت نمی‌توانم پدر یا مادر خوبی باشم، من هیچ‌وقت موفق نخواهم شد، من هیچ‌وقت نمی‌توانم به آنچه می‌خواهم برسم» مدام به سراغ ما می‌آیند اما در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با قدرت کلام خود بر این افکار منفی غلبه کنید. یاد می‌گیرید که کلماتتان را در همان مسیری بیان کنید که دوست دارید زندگیتان در آن مسیر به پیش برود. هر نوع افکاری چه خوب یا بد به ذهن ما ناخواسته خطور می‌کنند اما ما در این کتاب متوجه می‌شویم که تنها همین که این افکار وارد سر ما می‌شوند در زندگی ما به وجود نمی‌آیند، بلکه وقتی که آن‌ها را به زبان می‌آوریم در زندگی ما شکل واقعی پیدا کند. مثلا اگر دوستی از شما پرسید چه خبر؟ شما نباید از نگرانی‌ها و مشکلاتتان با او صحبت کنید و به آن‌ها جان دهید. یاد می‌گیریم که شرایط فعلی خود را توصیف نکنیم بلکه شرایطی که خواهان آن هستیم را توصیف کنیم و بر زبان بیاوریم. کلمات کلیدی: فن بیان، روانشناسی ارتباطات، متن انگیزشی، جملات مثبت، کتاب ارتباطات، کتاب قدرت بیان، قدرت کلام، مهارت های گفتاری، ارتباطات کلامی، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، جذابیت در رفتار، آموزش فن بیان، برچسب‌ها: فن بیان، روانشناسی ارتباطات، متن انگیزشی، جملات مثبت، کتاب ارتباطات، کتاب قدرت بیان، قدرت کلام، مهارت های گفتاری، ارتباطات کلامی، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، جذابیت در رفتار، آموزش فن بیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری