انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 2

انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Denise Kruelle
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 2 کتاب انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 2 دومین سطح از یک دوره 10 سطحی آموزشی زبان انگلیسی است که شامل 8 سطح اصلی و 2 سطح Business است. این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی را با تاکید بر زندگی روزمره پیش می‌برد. هر یک از سطوح این مجموعه دارای 10 درس است، در هر درس، یک موضوع اصلی مورد نیاز در زندگی روزمره را آموزش خواهد داد. در پایان کتاب نیز برای هر درس تمرین‌هایی به همراه پاسخ آن، در نظر گرفته شده است. هم‌چنین متن تمامی فایل‌های صوتی در پایان کتاب‌ها و در بخش Audio Script آمده است. این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی را از سطوح پایه تا پیشرفته آغاز می‌نماید و با دو سطح Business آن را به پایان می‌رساند. کلمات کلیدی: یادگیری سریع انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، آموزش جامع زبان انگلیسی، English Level 2، english learning، برچسب‌ها: یادگیری سریع انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، آموزش جامع زبان انگلیسی، English Level 2، english learning
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری