درک گرامر زبان انگلیسی

درک گرامر زبان انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Martha Kolln
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

درک گرامر زبان انگلیسی کتاب درک گرامر زبان انگلیسی با یک ترکیب کاربردی از مفیدترین عناصر دستور زبان قدیمی و جدید، بر تمامی ساختار‌ها تاکید می‌کند. دو ویژگی کلیدی که این کتاب را از دیگران متمایز می‌کند؛ سازماندهی روشن و کاربرپسند بودن آن است. این کتاب (understanding english grammar) پیشرو در دوره‌های آموزشی دستور زبان، یک شرح کامل از ساختار جمله است که فراگیران را برای درک و استفاده از تخصص درونی زبان خود آن‌گونه که ماهیت اصولی گرامر جمله را مطالعه می‌کنند، تشویق می‌کند. دانستن اصول گرامری هر زبانی برای فراگیری و استفاده از آن زبان، علاوه بر دانستن لغات و مفاهیم دیگر، امری حیاتی است ولی این یادگیری نباید صرفاً به حفظ کردن این قواعد منجر شود و قواعد باید در کنار مکالمه و خواندن یاد گرفته شود و کاربرد هرکدام مشخص و ملموس شود. در سیر تحولات روش تدریس زبان انگلیسی، در برخی زمان‌ها تدریس گرامر به صورت مجزا، کاملاً از آموزش زبان حذف گردید. بعدها ثابت شد که نه تنها می‌بایست بر قوانین زبان مسلط بود، بلکه باید به نحوه کنار هم قرار دادن این قواعد، در زمان بکارگیری در مکالمه، برای بیان درست مفاهیم نیز تسلط کافی داشت. ضمن این‌که طبق تحقیقات انجام‌شده دانستن گرامر، پیشرفت زیادی روی مهارت نوشتن دارد. چه ساختارهای سخت و چه ساختارهای ساده می‌تواند تکنیک‌های زیادی را در اختیار نویسنده بدهد تا مفهومش را بهتر و واضح‌تر بیان نماید. کلمات کلیدی: زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf، دانلود گرامر زبان انگلیسی، دانلود گرامر زبان انگلیسی، گرامر انگلیسی، understanding english grammar، understanding english grammar pdf، آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، english grammar، جزوه گرامر زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی، دستورات کامل زبان، گرامر زبان، Robert Funk، برچسب‌ها: زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf، دانلود گرامر زبان انگلیسی، دانلود گرامر زبان انگلیسی، گرامر انگلیسی، understanding english grammar، understanding english grammar pdf، آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، english grammar، جزوه گرامر زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی، دستورات کامل زبان، گرامر زبان، Robert Funk
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری