آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک‌نت

آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک‌نت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رمضان عباس نژادورزی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک‌نت در کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک‌نت (خلاصه و معرفی) اثر رمضان عباس نژاد ورزی، مطالبی از قبیل ایجاد بانک اطلاعات، جداول، کلاس‌های ویژوال بیسیک‌نت برای کار با بانک اطلاعات، ورود، ویرایش، حذف رکوردها، رویه‌های ذخیره شده، پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌های پشتیبان به صورت فشرده شده، تراکنش‌ها و گزارش‌گیری از بانک اطلاعات بیان گردیده است. کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک‌نت با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در امر تدریس، تألیف کتب کامپیوتر و مهم‌تر از همه برنامه‌نویسی در زمینه بانک اطلاعات تدوین شده است. از ویژگی‌های جالب و برجسته این کتاب، بیان مثال‌های متنوع کاربردی، حل گام‌به‌گام آن‌ها و توضیح کامل مثال‌های بیان شده، می‌باشد. امروزه حجم زیادی از اطلاعات ذخیره و بازیابی می‌شوند. برای جلوگیری از افزونگی داده (تکرار بی‌مورد داده‌ها)، بی‌‌نظمی و ایجاد سازگاری بین گزارش‌ها از بانک اطلاعات استفاده می‌شود. بانک‌های اطلاعات متعددی وجود دارند که پرکاربردترین و بهترین آن‌ها، سیستم بانک اطلاعات رابطه‌ای است. یکی از بانک‌های اطلاعات رابطه‌ای، SQL Server است اکنون نسخه 2008 این بانک اطلاعاتی در بازار موجود است. اما، این کتاب طوری طراحی شده است که وابسته به نسخه خاصی از بانک اطلاعاتی نباشد. زیرا در این کتاب سعی شده است تمام کارها از طریق دستورات SQL انجام شود. ویژگی‌هایی از قبیل کارایی بالا، سهولت یادگیری و استفاده، کارکردن در محیط شبکه، قابلیت دسترسی و امنیت بالا، آن را به عنوان پرکاربردترین بانک اطلاعات جهان تبدیل کرده است. به طوری که 70 درصد کاربران دنیا از این بانک اطلاعات استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، با بانک اطلاعات SQLServer نمی‌توان کارهایی از قبیل ایجاد فرم‌های ورود و ویرایش اطلاعات، تهیه گزارش‌ها و غیره را انجام داد. به همین دلیل، برای انجام کارهای مذکور به زبان برنامه‌نویسی نیاز داریم. از آنجایی زبان برنامه‌نویسی ویژوال بیسیک‌دات‌نت، یک زبان ساده و کار آمد است که افراد زیادی از آن بهره می‌گیرند. از نکات بارز این کتاب آموزش گزارش‌گیری Microsoft Report است که در فصل 9 آن را می‌بینید.  این زبان را به عنوان زبان برنامه‌نویسی بانک اطلاعات انتخاب نمودیم. کلمات کلیدی: برنامه نویسی ویژوال بیسیک، پایگاه داده، آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک، آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت، آموزش کار با بانک اطلاعاتی در ویژوال بیسیک، بانک اطلاعاتی SQl Server، آموزش SQL Server، بانک اطلاعاتی، برنامه نویسی SQL، برنامه نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک دات نت، ساخت پایگاه داده ویژوال بیسیک دات نت، Visual Basic، برنامه نویسی VB، برچسب‌ها: برنامه نویسی ویژوال بیسیک، پایگاه داده، آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک، آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت، آموزش کار با بانک اطلاعاتی در ویژوال بیسیک، بانک اطلاعاتی SQl Server، آموزش SQL Server، بانک اطلاعاتی، برنامه نویسی SQL، برنامه نویسی بانک اطلاعاتی با ویژوال بیسیک دات نت، ساخت پایگاه داده ویژوال بیسیک دات نت، Visual Basic، برنامه نویسی VB
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری