وارن بافت، زندگی‌نامه افراد موفق

وارن بافت، زندگی‌نامه افراد موفق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

وارن بافت، زندگی‌نامه افراد موفق در کتاب وارن بافت، زندگی‌نامه افراد موفق، شرح زندگی یکی از ثروتمندترین افراد در قرن بیستم، به طور خلاصه نوشته شده است. وارن بافِت، (Warren Buffett) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است، او مدیر عامل و بیشترین سهام‌دار شرکت برکشایر هاتاوی است که یک شرکت هلدینگ برای انواع مختلفی از کسب‌وکارهاست. او به خاطر پیش‌بینی‌ها و اظهارات غیب گویانه‌اش در حوزه سرمایه‌گذاری ارزشی در بورس، به «پیشگوی اوماها» شهرت یافته است. وارن بافت در سال 2008 به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شده و سومین میلیاردر جهان در سال 2017 بوده است. علی‌رغم داشتن ثروت زیاد، او به داشتن زندگی مقتصدانه و رفتار فروتنانه مشهور است... کلمات کلیدی: زندگینامه افراد موفق، زندگینامه وارن بافت، وارن بافت کیست، زندگی نامه وارن بافت، Warren Buffett، زندگی نامه ثروتمندترین مرد جهان، پولدارترین افراد جهان، گروه تحقیقاتی فکر پرواز، برچسب‌ها: زندگینامه افراد موفق، زندگینامه وارن بافت، وارن بافت کیست، زندگی نامه وارن بافت، Warren Buffett، زندگی نامه ثروتمندترین مرد جهان، پولدارترین افراد جهان، گروه تحقیقاتی فکر پرواز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری