پیروز حتمی انتخابات

پیروز حتمی انتخابات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک وزیری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

پیروز حتمی انتخابات کتاب پیروز حتمی انتخابات نوشته بابک وزیری از صفر تا صد نحوه پیروز شدن در انتخابات را به شما خواهد آموخت. برای رسیدن به موفقیت و خدمت به مردم چه در مجلس و چه در شوراها و... باید حتما دانش این راه و جهاد را داشت تا با کم‌ترین هزینه بهترین نتیجه حاصل گردد. اگر می‌خواھید در انتخابات برنده و پیروز شوید راه درست را به شما نشان خواھیم داد. مطمئن باشید پیروزی متعلق به شما است فقط اندکی دقت کنید و زمان ھر چند ناچیزی بر روی نکات این کتاب بگذارید بیش از ھر مشاوری برای شما مشاور خواھیم بود. کلمات کلیدی: انتخابات، راهنمای انتخابات، ستاد انتخاباتی، انتخابات شورای شهر، پیروزی در انتخابات، انواع تبلیغات انتخاباتی، راهکارهای پیروزی در انتخابات، راهنمای مبارزات انتخاباتی، راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات pdf، جزوه راهنمای برنامه ریزی تبلیغات انتخاباتی، کتابچه انتخابات، برچسب‌ها: انتخابات، راهنمای انتخابات، ستاد انتخاباتی، انتخابات شورای شهر، پیروزی در انتخابات، انواع تبلیغات انتخاباتی، راهکارهای پیروزی در انتخابات، راهنمای مبارزات انتخاباتی، راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات pdf، جزوه راهنمای برنامه ریزی تبلیغات انتخاباتی، کتابچه انتخابات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری