چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه‌اندازی کنیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه‌اندازی کنیم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جاوید گرشاسبی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه‌اندازی کنیم؟ کتاب چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه‌اندازی کنیم؟ اثر جاوید گرشاسبی مناسب برای افرادی است که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارند. دغدغه بسیاری از افرادی که می‌خواهند فروشگاه اینترنتی داشته باشند این است که فروشگاهشان دقیقا باید چه شکلی باشد. چیدمان محصولات به چه شکلی باشد؟ فرآیند خرید در فروشگاه اینترنتی آن‌ها به چه صورتی باشد؟ چه طور باید اعتماد سازی کنند؟ چگونه فروش محصولات خود را افزایش دهند و بسیاری از سوالاتی که هر کسی که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارد در ذهنش مرور می‌کند. واقعیت این است که امروزه فروشگاه‌های اینترنتی خوبی در ایران مشغول به فعالیت هستند و یک جورایی می‌توان گفت رقابت با آن‌ها کمی دشوار است. به خاطر همین به راحتی نمی‌توان یک فروشگاه اینترنتی را بدون در نظر گرفتن مزیت‌های خاص رقابتی راه‌اندازی کرد و انتظار داشت در این حوزه رقابتی موفق شد. از آن جایی هم که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی نسبت به دیگر کسب و کارهای اینترنتی سرمایه بیشتری می‌خواهد نمی‌توان بی‌گدار به آب زد و حتما باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدف مشخصی پا به این عرصه گذاشت. چون غیر از این باشد صد در صد با شکست مواجه خواهید شد. درست مثل فروشگاه‌های اینترنتی که میلیاردی هزینه تبلیغات کردند و به جایی هم نرسیدند. کلمات کلیدی: راه اندازی فروشگاه اینترنتی، آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی، درامد فروشگاه اینترنتی، راه اندازی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت فروشگاهی، برچسب‌ها: راه اندازی فروشگاه اینترنتی، آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی، درامد فروشگاه اینترنتی، راه اندازی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت فروشگاهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری