پایتون به زبان ساده

پایتون به زبان ساده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یونس ابراهیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

پایتون به زبان ساده کتاب پایتون به زبان ساده اثر یونس ابراهیمی به موضوع پایتون (Python) می‌پردازد که یک زبان برنامه‌نویسی همه‌منظوره، شیءگرا و متن‌باز است که توسط خود و فان راسام (Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. این زبان از زبان‌های برنامه‌نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شیءگرا است که به زبان‌های تفسیری Perl و Ruby شباهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند. پایتون، کد باز (open source) است، زبانی که گوگل و یا یاهو از آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای توسعه استفاده می‌کنند. برنامه‌های پایتون مثل PHP قابل اجرا روی اغلب سیستم عامل هاست. پایتون، دستور زبانی شبیه گفتار ساده‌ی انگلیسی دارد و با دارا بودن ۳۳ کلمه کلیدی جزء ساده‌ترین زبان‌ها است. سادگی و خوانایی از ویژگی‌های بارز زبان برنامه‌نویسی پایتون است، آن‌چنان ساده که حتی کودکان نیز قادر به آموختن آن هستند و قدرت در کنار این سادگی و خوانایی، معجزه پایتون می‌باشد. از نگاه هر برنامه‌نویسی، برنامه‌های پایتون مجموعه‌ای از کدهای زیبا هستند، بدون هیچ آشفتگی و پیچیدگی. جالب است بدانید مایکروسافت نیز این زبان را با نام IronPython در تکنولوژی Net. خود گنجانده است. هم‌اکنون پایتون در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی مثل ناسا و گوگل و یاهو و... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاکنون نسخه‌های مختلفی از این زبان ارائه شده است. این کتاب شامل بخش‌هایی به شرح زیر است: پایتون چیست دانلود و نصب Python ساخت یک برنامه ساده توضیحات کاراکترهای کنترلی متغیر انواع داده استفاده از متغیرها عبارات و عملگرها عملگرهای ریاضی عملگرهای تخصیصی (جایگزینی) عملگرهای مقایسه‌ای عملگرهای منطقی عملگرهای خاص گرفتن ورودی از کاربر ساختارهای تصمیم دستور if دستور if…else دستور if…elif…else دستور if تو در تو 0 استفاده از عملگرهای منطقی عملگر شرطی تکرار حلقه While حلقه for حلقه‌های تو در تو (Nested Loops) خارج شدن از حلقه با استفاده از break، continue و pass کلمات کلیدی: برنامه نویسی پایتون، زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی پایتون، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون، کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون، نصب پایتون، کتاب آموزش پایتون، محیط برنامه نویسی پایتون، آموزش پایتون pdf، خرید کتاب آموزش پایتون، بهترین کتاب آموزش پایتون، آموزش نصب پایتون، Python، برچسب‌ها: برنامه نویسی پایتون، زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی پایتون، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون، کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون، نصب پایتون، کتاب آموزش پایتون، محیط برنامه نویسی پایتون، آموزش پایتون pdf، خرید کتاب آموزش پایتون، بهترین کتاب آموزش پایتون، آموزش نصب پایتون، Python
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری