یوگا

یوگا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

یوگا کتاب یوگا از مجله ویستا مباحث مربوط به یوگا را به صورت کامل و صریح شرح می‌دهد. ما انسان هستیم و به عنوان موجودات انسانی به صورت خطی زندگی می‌کنیم و هنگامی که در این حالت خطی به جلو می‌رویم این حرکت به جلو تکامل نامیده می‌شود. تکامل بر مبنای زندگی روز به روز و از یک زندگی به زندگی دیگر تجربه می‌شود، همچنین در بعد کیهانی، یعنی در جایی که ابدیت، عامل مسلط و حاکم است، نه در سطح محدود زندگی و موجودات. یوگا در زمان خاص به سراغ انسان می‌آید تا به سوالات او در مورد جهان هستی و هدف غایی زندگی پاسخ گوید. یوگا یک فلسفه نیست، یک شیوه انتزاعی برای زیستن نیست، بلکه شیوه‌ای از اندیشیدن مستقیم، بلاواسطه و دقیق و روشن است. بنابراین یوگا علم زندگی است. مباحث یوگا را در این کتاب برای درک بهتر و گسترده تر به سه بخش تقسیم کرده‌ایم: فلسفه یوگا: فلسفه یوگا بر آن است که ما در یک فرایند دائمی تکامل حرکت می‌کنیم. هوشیاری ما دائما در حال تغییر و تکامل است. فعالیت‌های مغزی که حاصل شرطی شدن‌های داخلی و خارجی است باید متعالی شوند. روان شناسی یوگا: توسعه آگاهی‌ها به گونه‌ای که بتوانید خودتان را مشاهده کنید. هماهنگ کردن احساسات: به گونه‌ای که با هر چه در درونمان جریان دارد ارتباط یابیم (ضعف ها، توانایی ها، آرزوها و نیازها) یوگای کودک نیز باعث رشد احساسی و هیجانی آن‌ها در جهت بالا بردن درک و قوای هوشی می‌شود که برای پر کردن اوقات فراغت و تفریح کودک نیز مناسب است. کلمات کلیدی: فواید ورزش یوگا برای بانوان، آموزش ورزش یوگا، یوگا، ورزش یوگا، آشنایی با یوگا، کتاب یوگا، تاریخچه یوگا، فواید یوگا، فواید یوگا، برچسب‌ها: فواید ورزش یوگا برای بانوان، آموزش ورزش یوگا، یوگا، ورزش یوگا، آشنایی با یوگا، کتاب یوگا، تاریخچه یوگا، فواید یوگا، فواید یوگا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری