مهاجر بهشت

مهاجر بهشت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مهاجر بهشت کتاب مهاجر بهشت به قلم مهدی خدامیان آرانی نوشته شده است و زندگینامه حضرت محمد را روایت می کند.. نمى دانم آیا در فصل پاییز به برگ زرد درختان خیره شده اى؟ همه جا رنگ زرد به خود مى گیرد و دشت، سراسر بوى رفتن مى دهد. من هم در این کتاب مى خواهم روزهاى پاییزى زندگانى پیامبر را برایت به تصویر کشم. آیا مى دانید که آن روزهاى پاییز مدینه، بر پیامبر چه سخت گذشت؟ آیا مى دانید اوج مظلومیّت و غربت آن حضرت چقدر بود؟ بیایید با هم گوشه اى از حوادث روزهاى ماه صفر سال یازدهم هجرى را پیگیرى کنیم. شاید تو هم مثل من اشکت جارى شود و این احساس را پیدا کنى که چرا بهترین مخلوق خدا در میان جاهلان گرفتار شده بود. من دلیل سخنان خود را در پى نوشت هایى که برایتان ذکر کرده ام، آورده ام. کلمات کلیدی: زندگی صدر اسلام، روزهای آخر زندگی پیامبر، زندگی حضرت محمد، حضرت محمد، آشنایی با پیامبر، زندگینامه پیامبر اسلام، برچسب‌ها: زندگی صدر اسلام، روزهای آخر زندگی پیامبر، زندگی حضرت محمد، حضرت محمد، آشنایی با پیامبر، زندگینامه پیامبر اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری