ساختمان داده‌ها با ++C

ساختمان داده‌ها با ++C

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رمضان عباس نژاد ورزی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ساختمان داده‌ها با ++C کتاب ساختمان داده‌ها با ++C (خلاصه و معرفی)، علاوه بر تدریس مفاهیم ساختمان داده‌ها با مثال­‌های متعدد، الگوریتم­‌های بیان شده را با زبان ++C پیاده­‌سازی نموده است و در محیط ویژوال استودیو اجرا کرده است. ساختمان داده‌ها یکی از درس‌های پایه‌ای و مهم رشته مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر است. کتاب‌‌های زیادی در زمینه ساختمان داده­‌ها تالیف و ترجمه شده است که جای تشکر دارد. کتاب‌­های موجود، روی یک بخش خاص متمرکز شده‌اند. اما، از نکات بارز کتاب ساختمان داده‌ها با ++C، علاوه بر تدریس علمی مفاهیم نکات تستی را نیز بیان نموده است. در همین راستا حدود 450 تست کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های دولتی و آزاد به همراه حل تشریحی آن‌ها در کتاب آمده است. این کتاب شامل 7 فصل است. در فصل اول، الگوریتم‌ها، پیچیدگی آن‌ها و الگوریتم‌های بازگشتی بیان گردیده است. در فصل دوم کتاب آرایه و کاربردهای آن آمده است. در فصل سوم، مفاهیم صف و پشته و کاربرد آن‌ها شرح داده شده است. در فصل چهارم، لیست پیوندی بیان گردیده است. در فصل پنجم، درخت و کاربردهای آن را می‌بینید. در فصل ششم، گراف و کاربردهای آن بحث شده است و در پایان در فصل هفتم، روش‌های مختلف مرتب‌سازی بیان گردیده است. کلمات کلیدی: ساختمان داده ها، آموزش ساختمان داده ها، ساختمان داده و الگوریتم، ساختمان داده چیست، آموزش ساختمان داده ها تصویری، درس ساختمان داده رشته کامپیوتر، جزوه ساختمان داده ها، کتاب ساختمان داده ها، Data structure، مهندسی نرم افزار، برچسب‌ها: ساختمان داده ها، آموزش ساختمان داده ها، ساختمان داده و الگوریتم، ساختمان داده چیست، آموزش ساختمان داده ها تصویری، درس ساختمان داده رشته کامپیوتر، جزوه ساختمان داده ها، کتاب ساختمان داده ها، Data structure، مهندسی نرم افزار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری