فقط به خاطر تو

فقط به خاطر تو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

فقط به خاطر تو در کتاب فقط به خاطر تو، مهدی خدامیان آرانی به موضوع جامعه شناسی پرداخته است. آیا تو هم با من موافقى که جامعه ما دچار آفت ریا و خودنمایى شده است؟ من معتقدم، اگر در جامعه‌اى ریا و خودنمایى زیاد بشود، لحظه به لحظه افراد آن از معنویّت و عشق دور مى‌شوند. آرى، ریا آفت بزرگى براى عشق است، از درى که ریا بیاید، عشق مى‌رود. چقدر زیبا بود اگر همه کارهاى ما فقط به خاطر خدا بود! آیا تا به حال فکر کرده‌اید زندگى در جامعه‌اى که ریا و خودنمایى در آن وجود ندارد، چقدر دلنشین است؟! آیا شما هم با من موافق هستید که وقتى در زندگى همه چیز به خاطر خدا باشد چقدر لذّت بخش است؟! این کتاب به شما کمک مى‌کند تا با ضررهاى ریا و خودنمایى بیشتر آشنا شوید و شما را با آثار و برکت‌هاى اخلاص بیشتر آشنا مى‌کند. کلمات کلیدی: جامعه شناسی، دانلود کتاب اجتماعی، مشکلات جامعه، دانلود کتاب ادبی، اخلاق در جامعه، برچسب‌ها: جامعه شناسی، دانلود کتاب اجتماعی، مشکلات جامعه، دانلود کتاب ادبی، اخلاق در جامعه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری