9 قدم و راهکار عملی تا ثروتمند شدن در ایران

9 قدم و راهکار عملی تا ثروتمند شدن در ایران

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

9 قدم و راهکار عملی تا ثروتمند شدن در ایران در کتاب 9 قدم و راهکار عملی تا ثروتمند شدن در ایران با مثال‌های واقعی، دستورالعمل‌هایی جامع برای یک زندگی مالی بهتر به زبان ساده بیان می‌شود. حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی‌اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن. میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است. کلمات کلیدی: رازهای ثروتمندان، افزایش توانایی پول در آوردن، پول در آوردن، موفقیت، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، ثروتمند شدن، برچسب‌ها: رازهای ثروتمندان، افزایش توانایی پول در آوردن، پول در آوردن، موفقیت، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری