آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML

آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلکو جی. میلچیو
  • مترجم : عباسعلی طهماسبی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML کتاب آموزش مقدماتی برنامه‌ نویسی بازی با استفاده از SFML اثر میلکو جی. میلچیو برای افرادی است که علاقه‌مند به ساختن بازی‌ هستند. SFML یک واسط برنامه نویسی چندرسانه ای، شئ گرا و مستقل از پلاتفرم است که در ++C نوشته شده است. این کتابخانه، واسطی ساده برای آسان کردن ساختن بازی‌ها و برنامه‌های چند رسانه‌ای دارد. علاقه‌مندان به ساختن یازی می‌توانند از خصوصیات SFML  استفاده کنند و با کمترین تلاش، بازی‌های دوبعدی بسازید. این کتاب شما را درباره هر چیزی که برای ساختن یک بازی دوبعدی در SFML نیاز دارید، راهنمائی می‌کند. مفاهیمی مثل Sprite، بافت، انیمیشن و دوربین‌ها به صورت مفصل بررسی می‌شوند. همچنین یاد می‌گیرید چطور صدا و موسیقی را در بازی‌ها پخش کنید. هر مرحله از این سفر پر است از مثال‌هائی که در ++C نوشته شده‌اند تا شما را به مسیر درست راهنمائی کنند. کلمات کلیدی: برنامه نویسی بازی کامپیوتری، کتاب آموزش SFML، آموزش برنامه نویسی بازی، آموزش بازی سازی، برچسب‌ها: برنامه نویسی بازی کامپیوتری، کتاب آموزش SFML، آموزش برنامه نویسی بازی، آموزش بازی سازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری