گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C

گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رمضان عباس نژاد ورزی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C کتاب­ گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C (خلاصه و معرفی) با توجه به سال­‌ها تجربه در زمینه تالیف و تدریس گرافیک رایانه‌ای تالیف شده است. در این کتاب از زبان برنامه‌نویسی #C برای پیاده‌­سازی کدها استفاده گردیده است که اکثر دانشجویان نرم‌­افزار، IT، ICT و علوم کامپیوتر این زبان را می‌شناسند. امروزه کاربرد رایانه به ویژه گرافیک رایانه‌­ای روز‌به‌روز در حال توسعه است. حتی اکثر نرم­‌افزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی یک واسط گرافیکی قوی دارند. کتاب گرافیک رایانه‌ای با زبان برنامه‌نویسی #C شامل هشت فصل و سه پیوست است. در فصل اول کتاب، کاربردهای گرافیک رایانه‌ای بیان شده است. فصل دوم به دستگاه‌ها و تجهیزات گرافیکی پرداخته است. در فصل سوم زبان #C و کلاس‌های گرافیک در آن به طور مختصر آموزش داده شده است. فصل چهارم به مبنای‌های خروجی از قبیل نقطه، خط، دایره، بیضی، چندضلعی و منحنی و الگوریتم‌ها ترسیم آن‌ها در گرافیک رایانه پراداخته است و الگوریتم‌های بیان شده را با #C پیاده‌سازی نموده است. فصل پنجم، تبدیلات هندسی دو و سه بعدی از قبیل انتقال، مقیاس‌گذاری، دوران، کشش و انعکاس را آموزش داده، به زبان #C پیاده‌سازی نموده است. فصل ششم دید و الگوریتم‌های برش را بیان کرده، به زبان #C پیاده‌سازی نموده است. فصل هفتم و هشتم به پردازش تصاویر دیجیتال پرداخته و الگوریتم‌های عملیات بر روی پردازش تصاویر دیجیتال را بیان کرده و با #C پیاده‌سازی نموده است. در پیوست الف، فرمت‌های تصویر آورده شده است. در پیوست ب، تئوری رنگ و مدل‌های رنگی آمده است و بالاخره در پیوست پ، مسائل متعددی با #C حل گردیده است. کلمات کلیدی: گرافیک کامپیوتری، گرافیک رایانه ای چیست، آموزش گرافیک کامپیوتری، کاربرد گرافیک کامپیوتری، کتاب گرافیک کامپیوتری، درس گرافیک کامپیوتری، آموزش گرافیک، کتاب آموزش گرافیک، دانلود آموزش گرافیک، آموزش مقدماتی سی شارپ، مهندسی نرم افزار، برچسب‌ها: گرافیک کامپیوتری، گرافیک رایانه ای چیست، آموزش گرافیک کامپیوتری، کاربرد گرافیک کامپیوتری، کتاب گرافیک کامپیوتری، درس گرافیک کامپیوتری، آموزش گرافیک، کتاب آموزش گرافیک، دانلود آموزش گرافیک، آموزش مقدماتی سی شارپ، مهندسی نرم افزار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری