101 راه افزایش ترافیک ارگانیک‌، نرخ تبدیل و فروش سایت

101 راه افزایش ترافیک ارگانیک‌، نرخ تبدیل و فروش سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناتاشا جعفری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

101 راه افزایش ترافیک ارگانیک‌، نرخ تبدیل و فروش سایت در کتاب 101 راه افزایش ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل و فروش سایت اثر ناتاشا جعفری راهکارها و روش‌های تجربه شده به همراه معرفی 28 ابزار کاربردی برای بهبود سئو ارائه می‌شود. قطعا همه ما می‌دانیم که هرچه تعداد ترافیک ارگانیک سایت ما بیشتر شود مشخصا نرخ تبدیل و در نهایت فروش ما هم بیشتر می‌شود. و فروش بیشتر بدون تومانی هزینه تبلیغات می‌تواند ما را به یک امپراطوری بزرگ در تجارت الکترونیک تبدیل کند. اما در عمل گرفتن ترافیک ارگانیک اصلا به راحتی گفتن آن نیست و برای گرفتن ترافیک بیشتر نیاز به تولید محتوای خاص و منحصر به فرد و سئو حرفه‌ای داریم. کلمات کلیدی: سئو، آموزش سئو، روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت، برچسب‌ها: سئو، آموزش سئو، روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری