مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست

مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا ذاکریان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست کتاب مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست: مهندسی فرهنگ HSE اثر رضا ذاکریان، کتابی است کاربردی در ارتباط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط کار و کارگاه‌هاست که مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی کار و ایمنیHSE نوشته شده است. شناخت، تعیین وضعیت و ارتقای فرهنگ از جمله مهم‌ترین راهبردهای ارتقای عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سازمان ها شناخته می‌شود. سند حاضر ضمن تشریح تاریخچه کوتاهی از مقوله فرهنگ و فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست، سعی در تبیین نقش و اهمیت ان در مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان‌ها دارد. در ادامه مولفه‌های فرهنگ، فرآیند مهندسی فرهنگ، مدل‌های مفهومی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست و برخی از مهم‌ترین مباحث علمی طرح شده در این حوزه نظیر نردبان فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست تشریح شده‌اند. مطالعه کتاب حاضر برای مدیران و کارشناسان سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان‌ها ارزش آفرین خواهد بود. کلمات کلیدی: محیط زیست، مهندسی محیط زیست، مهندسی HSE، کتاب‌ های مدیریت و رهبری، کتاب های ایمنی، مدیریت HSE چیست، مهندسی ایمنی، بهداشت محیط زیست، مدیریت بحران، برچسب‌ها: محیط زیست، مهندسی محیط زیست، مهندسی HSE، کتاب‌ های مدیریت و رهبری، کتاب های ایمنی، مدیریت HSE چیست، مهندسی ایمنی، بهداشت محیط زیست، مدیریت بحران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری