عکاسی خیابانی: راهنمای جامع

عکاسی خیابانی: راهنمای جامع

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جیمز ماهر
  • مترجم : حدیث ملکی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

عکاسی خیابانی: راهنمای جامع کتاب عکاسی خیابانی: راهنمای جامع به قلم جیمز ماهر به تحریر در آمده و توسط حدیث ملکی ترجمه شده است. اوّلین تصویری که از یک عکس خیابانی به ذهن می‌آید، شاید تصویر غریبه‌ای باشد که از خیابان یک شهر مثلاً نیویورک، لندن، یا توکیو عبور می­‌کند. اگرچه که شاید بخش زیادی از تصاویر این گونه باشند اما این تنها بخشی از انواع آن است و معنی واقعی عکاسی خیابانی، موضوع آن و چگونگی آن نباید دچار اشتباه در بیان شود. عکاسی خیابانی، نمایش بی آلایش طبیعت و زندگی انسان است. روشی است که در آن محیط اطراف و ارتباط ما را با آن به نمایش می‌گذارد. از بین لحظه‌ها آن را که ما را شیفته‌ی خود می‌کند، انتخاب کرده و با دیگران قسمت می­کنیم، چیزی شبیه رویاپردازی با یک دوربین. کلمات کلیدی: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، آموزش کار با دوربین عکاسی، عکاسی مقدماتی، عکاسی پیشرفته، عکس، شغل عکاسی، عکاسی در خیابان، برچسب‌ها: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، آموزش کار با دوربین عکاسی، عکاسی مقدماتی، عکاسی پیشرفته، عکس، شغل عکاسی، عکاسی در خیابان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری